رمپ دسترسی بزرگراه‌ بروجردی به آزادگان‌ بزودی افتتاح می شود

رمپ (شیب جاده ای) دسترسی بزرگراه ۷۶ متری شهید بروجردی به بزرگراه آزادگان، مراحل پایانی احداث را سپری و بزودی افتتاح و در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

به گزارش " شهر " به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۸ ، سید محمد فیاض در حاشیه بازدید از روند احداث پروژه  های عمران شهری، ضمن تقدیر از عوامل احداث این رمپ ورودی و ابراز خرسندی از رفع موانع موجود در مسیر اجرای آن با هماهنگی دستگاه های مربوط اظهار داشت : این رمپ دسترسی بطول ۶۸۰ متر و عرض ۱۱ متر می تواند نقش مهمی را در کاهش بار ترافیک این محدوده ایفا و دسترسی وسائط نقلیه را به بزرگراه آزادگان آسانتر نماید.

او ادامه داد : رمپ دسترسی بزرگراه شهید بروجردی به بزرگراه آزادگان با اجرای عملیات خاکبرداری ، زیرسازی ، لوله گذاری ، اجرای کانیو ، انهار سرپوشیده و روباز ، جداول ، روکش آسفالت ، کاشت فضای سبز ، خط کشی محوری ، جانمایی علائم ترافیکی و تأمین روشنایی و با صرف هزینه ای بالغ بر ۶۵ میلیارد ریال آماده بهره برداری و رفتن به زیر بار ترافیک است.

او همچنین در بخش دیگری از سخنان خویش پیرامون دیگر طرحها و پروژه های عمران شهری در دست اجرای این منطقه نیز یاد آور شد : پروژه های بوستان دوچرخه ، باند کندروی شرقی بلوار ۴۵ متری بهار نیز هم اکنون مراحل پایانی احداث خویش را سپری و بزودی افتتاح و در اختیار شهروندان قرار خواهند گرفت.

به گفته این مقام مسئول ، بوستان دوچرخه به مساحت ۴۵ هزار متر مربع واقع در محله ولیعصر جنوبی بعنوان یکی از ابتکارات نوین مدیریت شهری پس از اجرای عملیات بتن غلطکی، جداول، آسفالت، کفپوش، زیرسازی، احداث پیست دوچرخه، کاشت فضای سبز و جانمائی المانهای شهری، مراحل پایانی تکمیل را سپری و برای احداث آن نیز هزینه ای بالغ بر ۶۵ میلیارد ریال صرف شده است.

فیاض همچنین از پروژه احداث باند کندرو شرقی بلوار ۴۵ متری بهار نیز بطول ۳۵۵ متر مربع و عرض ۸.۵ متر مربع نیز بعنوان یکی دیگر از اقدامات مدیریت شهری منطقه نام برد که فازهای سنگ ریزی ، بتن ریزی ، اجرای کانیو ، تک جدول ، لوله گذاری به قطر ۱۴۰۰ میلی متر، خاکبرداری و پیاده روسازی و همچنین باند دوچرخه را پشت سر گذاشته و با صرف هزینه ای معادل ۶۰ میلیارد ریال بزودی تکمیل می شود.

در پایان با تأکید بر لزوم اجرای پروژه های شهروند محور خاطر نشان ساخت :  امروز ما نیازمند اطلاع رسانی گسترده میان شهروندان هستیم و آنها باید بدانند پروژه های ماشین محور سنوات گذشته ، در دوره مدیریت شهری فعلی به پروژه های انسان محور مبدل و در واقع تعالی شأن انسانی در حوزه مدیریت شهری را در اولویت کار قرار داده ایم.

۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۰
کد خبر: 9981

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 2 =