شهرک مسکونی عقاب صاحب میدان میوه و تره‌بار می‌شود

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۲۲ از راه‌اندازی میدان جدید میوه و تره‌بار در شهرک مسکونی عقاب پیش از پایان سال خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، محمدحسن فصیح در خصوص راه‌اندازی میادین میوه و تره بار در تمامی محلات سطح منطقه گفت: با توجه به گستردگی جغرافیایی و وجود شهرک‌های مسکونی به شکل پراکنده در این منطقه، کمبود میادین میوه و تره‌بار به عنوان یکی از نیازهای اساسی ساکنین، بیشتر احساس می شود که با احداث این میادین شاهد کاهش این کمبود در سطح منطقه خواهیم بود.

وی افزود: بر اساس استانداردهای موجود در خصوص وجود یک بازار تره‌بار در هر محله و همچنبن مطالعاتی که بر اساس تراکم جمعیت در محلات منطقه ۲۲ صورت گرفته با همکاری سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران، جانمایی‌های لازم جهت ساخت چهار میدان دیگر در نقاط مختلف منطقه در سال آینده انجام شده است.

فصیح عنوان کرد: هم اکنون ۱۶ میدان میوه و تره بار در منطقه ۲۲ فعالیت دارند که در تلاش هستیم میادین میوه و تره بار را تا پایان سال به ۱۷ میدان برسانیم و بهره‌برداری از میدان میوه تره بار شهرک عقاب نیز با مساحتی بالغ بر ۵۰۰ مترمربع و ۴۵۰ مترمربع بنای اصلی در ناحیه ۳ منطقه تا پایان سال اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام/

۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۱
کد خبر: 50427

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 3 =