منطقه ۲۲ به استقبال ماه رمضان می‌رود

در آستانه شروع ماه مبارک رمضان و ماه مهمانی خدا عملیات غبارروبی و کاشت نهال در مساجد منطقه ۲۲ اجرا شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، باتوجه به همزمانی و فرارسیدن دو مناسبت استقبال از بهار و ماه میهمانی خدا و با همکاری های به عمل آمده از سوی معاونت خدمات شهری و محیط زیست و معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه ۲۲، طرح استقبال از ماه رمضان در مساجد و مراکز فرهنگی مذهبی با همکاری شهروندان ساکن در محلات ۱۲گانه این منطقه پیاده سازی و اجرا شد.

همچنین فضاسازی محیطی و جانمایی المان های متناسب با ماه مبارک رمضان در میادین اصلی منطقه ۲۲ انجام و المان های نوروزی نیز در مراکز مهم گردشگری سطح منطقه در حال نصب و راه اندازی می باشند.

شستشوی بنای مساجد محدوده ناحیه سه منطقه۲۲

محمد شاهین‌خواه شهردار ناحیه سه منطقه۲۲ گفت: شهرک خرازی، الهیه غرب، مروارید شهر و ...  از جمله شهرک‌های جدیدالاحداث شهر تهران است و به واسطه سکونت تعداد زیادی از شهروندان تهرانی در این شهرکها بار جمعیتی آنها هر روز در حال افزایش است و با توجه به احتیاجات این جمعیت به وجود مراکز فرهنگی و دینی کار ساخت این زیرساخت ها در آنها در حال پیگیری و افزایش است.

وی با اشاره به اجرای طرح های عمرانی و فرهنگی در این شهرک ها عنوان کرد: در آستانه دو عید رمضان و نوروز همزمان با هفته درختکاری چندین اصله نهال در محوطه پیرامونی مسجد سطح ناحیه کاشته و با همراهی مردم نظافت و رفت و روب مساجد نیز صورت گرفت.

انتهای پیام/

۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۲
کد خبر: 51180

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 1 =