اجرای سیاست‌های مدیریت شهری بدون همکاری مردم بی‌اثر خواهد بود

رییس شورای اسلامی شهر تهران ضمن قدردانی از همکاری و حمایت مردم پایتخت از مدیریت شهری گفت: قطعاً اجرای سیاست‌های مدیریت شهری بدون همکاری مردم اثری نخواهد داشت.

به گزارش شهر، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای شهر تهران، مهدی چمران رییس شورای اسلامی شهر تهران در پیامی فرارسیدن ایام نوروز باستانی ۱۴۰۳ و تقارن این عید با بهار قرآن را به ملت بزرگ و مسلمان ایران تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

ضمن عرض سلام و آرزوی موفقیت و سلامتی برای همه ملت شریف ایران و همه مسلمین جهان بویژه آرزوی پیروزی برای مردم مظلوم، مبارز و مقتدر غزه فرارسیدن عید سعید نوروز و تقارن این سال را با ماه مبارک رمضان  را به همشهریان خوب تهرانی تبریک و تهنیت میگویم و امیدوارم که به لطف خداوند متعال سال پیروزی و موفقیت برای همه مردم ما باشد.

در سالی که گذشت ما در شهر تهران شاهد حرکت های خوب و ارزنده ای بودیم که موجب شد تا امید در دل مردم بوجود آمد که انشالله در بهار دیگری در از حرکت های خوب شهری را توام باهم خواهیم داشت.

پس از مسائل فرهنگی شهر یکی از مهمترین مباحثی که در شهر ما مطرح میشود مسئله رفت و آمد، رفع آلودگی هوا و همچنین بافت فرسوده شهری است که خوشبختانه با برنامه ریزی های انجام‌شده هم در برنامه چهارم توسعه شهری که انسال صورت گرفت و هم در بودجه ۱۴۰۳ ارقام قابل توجهی در این خصوص پیش بینی شد تا بتوانیم هم با کمک دولت سیزدهم و هم با همکاری خوب مردم پایتخت زمینه رفع این چالش ها را صورت دهیم.

تاکید و اعتقاد داریم همه این حرکت ها و هر آنچه را که برنامه ریزی میشود بدون کمک و همکاری خوب مردم عزیز به جایی نخواهد رسید.

بنده به عنوان نماینده مردم شهر جا دارد تا از همه کسانی که در شهرداری تهران، شورای اسلامی شهر تهران، سازمانها و اداراتی و همه تلاشگران و مدیرانی که دستی بر اجرای این سیاست ها داشتند تشکر و قدردانی کنم و آرزوی مدفقیت بیشتر برای همه داریم.

در پایان سربلندی، سلامت، عزتمندی و مقام حامدین را برایتان مسئلت دارم.»

انتهای پیام/

۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۴
کد خبر: 51795

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 2 =