شرایط شرکت در مسابقه عکس فرهنگ اقوام و مردم ایران اعلام شد

شرکت کنندگان در مسابقه عکس فرهنگ اقوام و مردم ایران می بایست فایل آثار خود را با رعایت شرایط ذکر شده حداکثر تا ساعت ۲۴ روز ۱۰ تیرماه ۱۴۰۰ بر اساس قوانین اعلام شده در سایت بارگذاری کنند.

به گزارش شهر، شرایط و مقررات عمومی شرکت در مسابقه عکس و آثار چند رسانه ای فرهنگ اقوام و مردم ایران منتشر شد.

شرایط و مقررات شرکت در این مسابقه به شرح زیر است:

 ۱- شرکت کنندگان می بایست فایل آثار خود را  با رعایت شرایط ذکر شده حداکثر تا ساعت ۲۴ روز۱۰ تیرماه ۱۴۰۰ بر اساس قوانین اعلام شده در سایت بارگذاری کنند.

۲- ارسال اثر برای این مسابقه به منزله اعلام مالکیت اثر توسط ارسال کننده است. در صورت اثبات خلاف این امر، اثر در هر مرحله ای از مسابقه کنار گذاشته شده و موضوع اطلاع رسانی عمومی خواهد شد. عواقب قانونی، عرفی و اخلاقی و نیز پیامدهای آن به عهده شرکت کننده بوده و از این بابت مسئولیتی متوجه برگزار کننده نخواهد بود.

۳ - تصمیم گیری در مورد مسائل پیش بینی نشده برعهده دبیرخانه است.

۴- برگزار کننده حق استفاده از آثار پذیرفته شده در این مسابقه را برای درج در کاتالوگ، پوستر و اقلام تبلیغی مرتبط و نمایش در گالرهای مترو  در زمان های مختلف برای خود محفوظ می‌دارد.

۵- فایل های آثار ارسالی پذیرفته نشده عودت داده نمی شود و پس از داوری معدوم می‌شود.

۶-  اطلاعات فرم ثبت نام و عناوین آثار در تهیه مطالب انتشاراتی و نمایشگاهی مورد استفاده قرار خواهد گرفت. از این رو از شرکت کنندگان تقاضا می شود اطلاعات درخواستی را با دقت و امانت ثبت کنند. مسئولیت صحت اطلاعات آثار دریافتی بر عهده شرکت کننده می باشد.

۷- به راه یافتگان نمایشگاه به ازای هر اثر منتخب دربخش عکس مبلغ ۲ میلیون ریال و در بخش چندرسانه ای ۴ میلیون ریال به همراه گواهی شرکت از سوی دبیرخانه اهداء می شود. (این آثار دردبیرخانه مسابقه آرشیو وبرای مصارف تبلیغی ومعرفی فرهنگ اقوام ومردم ایران درمجموعه قطارهای شهری تهران و آژانس عکس تهران با رعایت حقوق معنوی صاحب اثر استفاده خواهند شد).

ارسال اثر برای این مسابقه به منزله ی قبول کلیه مقررات ذکر شده از سوی شرکت کنندگان می باشد.

علاقه مندان می توانند آثار خود را را به نشانی tehranpicturefestival.ir ارسال کنند و از طریق شماره تلفن ۶۴۵۳۸۰۵۲ با دبیرخانه مسابقه فرهنگ اقوام و  مردم ایران در ارتباط باشند.

۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۶
کد خبر: 10536

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 8 =