شهردار منطقه ۱۸ تهران با دوچرخه وضعیت نگهداشت بوستانها را بررسی کرد

سید محمد فیاض شهردار منطقه ۱۸ تهران در کمپین این هفته سه شنبه های بدون خودرو با دوچرخه به ارزیابی وضعیت نگهداشت بوستانهای شهری پرداخت.

به گزارش شهر به نقل از  روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۸، در جریان این بازدید صبحگاهی که با همراهی تنی چند از مدیران شهری منطقه صورت گرفت، این مقام مسئول ضمن حضور در بوستانها و مراکز تفرجگاهی شاخص سطح محلات و ارزیابی نحوه نگهداشت این فضاهای شهری، نقطه نظرات خویش را در خصوص بهبود وضعیت موجود به مسئولین ذیربط ابلاغ کرد.

فیاض شهردار منطقه در حاشیه این بازدید با ابراز رضایتمندی از سرانه قابل قبول فضای سبز در محلات، توسعه و نگهداشت این فضاها را از اولویتهای مهم کاری مدیریت شهری دانست و گفت: نگهداشت بوستانها و مراکز تفرجگاهی علاوه بر کمک به بهبود سیما و مناظر شهری، موجب رضایتمندی شهروندان خواهد شد که برای گذران اوقات فراغت در کنار خانواده خویش امکانات مطلوبی در اختیار دارند.

او در ادامه با بیان این نکته که مدیریت شهری امسال علاوه بر افتتاح بوستان شهدای صادقیه، عملیات احداث سه بوستان دیگر را نیز در دستور کار خویش قرار داده، گفت : تلاش برای افزایش تعداد این مراکز همواره مورد توجه بوده تا روند روبه رشد افزایش سرانه فضای سبز به ازای هر شهروند از نرم استاندارد فراتر رود.

این مقام مسئول همچنین ابراز امیدواری کرد تا با همکاری شهروندان و فرهنگ سازی بیشتر میان آنها بتوان ضمن حفظ و نگهداشت بهینه این فضاهای عمومی، سرانه فضای سبز را در محلات کم برخوردار افزایش و به نوعی عدالت میان شهروندان در برخورداری از امکانات شهری برقرار شود.

۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۸
کد خبر: 1347

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =