۵ زمین تنیس بوستان ولایت مرکز استعدادیابی می شود

رئیس فدراسیون تنیس گفت: مجموعه زمین های تنیس بوستان ولایت که توسط شهرداری منططقه ۱۹ احداث شده و بزودی بهره برداری خواهد شد، محل خوبی برای مرکز همگانی و استعدادیابی قهرمانان تنیس محسوب می شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، داوود عزیزی در بازدید از مجموعه زمین های تنیس خاکی بوستان بزرگ ولایت که با همراهی شهردار و معاونین منطقه صورت گرفت به پتانسیل های این مجموعه برای تبدیل به یک مرکز همگانی اشاره کرد و گفت: از طریق این مرکز می توان استعدادیابی کرده و قهرمانان رشته همگانی تنیس را پرورش داد.

او تصریح کرد: این مجموعه همچنین می تواند به عنوان پایگاه ما در جنوب غرب تهران باشد چراکه در فضایی وسیع به دور از تجمعات راه اندازی شده و امکان بهره برداری شهروندان جنوب شهر را از این رشته ورزشی ایجاد کرده است.

عزیزی با اشاره به هزینه های بالای این رشته ورزشی افزود: به منظور ترغیب شهروندان منطقه به تنیس باید نگاه ویژه ای به هزینه های آن شود و درهمین راستا نیز ما آمادگی کامل را برای ارائه حمایت های فنی و سخت افزاری داریم.

این مسئول ضمن تشکر از اقدامات و پیگیری های شهردار منطقه در راه اندازی این مجموعه ابراز امیدواری کرد ورزش تنیس در جنوب تهران نیز همچون شمال شهر توسعه یابد چراکه این رشته صرفاً خاص ثروتمندان نیست.

علی توکلی شهردار منطقه نیز در ادامه بازدید بیان کرد: این مجموعه ظرفیت مناسبی برای آموزش و توسعه ورزش تنیس در محدوه جنوب تهران و تغییر تفکر رایج مبنی بر اختصاصی بودن این رشته ورزشی به مردم شمال تهران محسوب می شود.

 او به امکانات خوب مجموعه زمین های تنیس خاکی بوستان اشاره کرد و گفت: این مجموعه شامل ۵ قطعه زمین به متراژ ۳۵۰۰ متر مربع در انتهای پارکینگ شمالی بوستان روبروی شهربانو احداث شده است.

توکلی افزود: به منظور بهره مندی ورزشکاران از امکانات رفاهی همچون رختکن و سرویس های بهداشتی ابنیه ای به متراژ ۵۰ متر مربع در محوطه زمین های تنیس احداث شده، ضمن اینکه برای گرفتن سرعت باد و ایجاد دید بهتر برای ورزشکاران فعالیت کاشت درخت و فضای سبز در اطراف  آن صورت گرفته است.

شهردار منطقه ابراز امیدواری کرد با همکاری فدراسیون تنیس طی روزهای آتی شاهد بهره برداری از این مجموعه باشیم.

۱۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۸
کد خبر: 2181

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 3 =