استقرار نیروهای خدمات شهری در نقاط حساس منطقه ۱۹ همزمان با آغاز بارش‌ها

همزمان با آغاز بارش نزولات آسمانی از صبح امروز، مدیران شهری منطقه ۱۹ ضمن گشت‌زنی مستمر در معابر و بزرگراه‌ها و استقرار نیرو در نقاط حساس نسبت به آب‌ماندگی‌های احتمالی ناشی از بارش‌های بهاری در اسرع وقت اقدام کردند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، علی نایبی معاون خدمات شهری و محیط زیست افزود: در همین راستا ضمن پایش مستمر محورهای اصلی و نقاط حساس منطقه، نیروهای تعیین شده برای استقرار در نقاط حساس با تأمین تجهیزات مورد نیاز در این محدوده ها در آماده باش کامل هستند.

وی ادامه داد: طی بازدیدهای میدانی از نقاط حساس از جمله بزرگراه آزادگان، پل شهید صنیع خانی، تقاطع خیابان های شهید لطیفی مقابل تالار اریکه، خیابان میثاق شمالی تقاطع شهید تندگویان، بزرگراه آزادگان زیر پل شهید کاظمی، خیابان دولتخواه جنوبی تقاطع شقایق، بلوار علامه عسگر مقابل مترو شاهد و سایر نقاط حساس منطقه ضمن گشت زنی مستمر با استقرار نیرو و تجهیزات لازم تحت کنترل است.

به گفته نایبی؛ تاکنون هیچ مشکلی در تردد خودروها و شهروندان گزارش نشده و پیش از این نیز اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از آب ماندگی های احتمالی در معابر این منطقه صورت گرفته که از جمله آن ها لایروبی مستمر انهار روباز و روبسته برای هدایت آب های سطحی و رفع مشکل برخی از چاه های جذبی از طریق احداث نهر و لوله گذاری بوده است.

انتهای پیام /

۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۵
کد خبر: 53215

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 4 =