اجرای سه طرح جدید با رویکرد توانمندسازی، مشارکت اجتماعی و اشتغال پویا 

شهردار منطقه ۱۳ با اشاره به تعاملات اداره امور آسیب‌های اجتماعی و موسسه خیریه فرهنگ فاطمی از اجرای سه طرح مشاوره تعالی خانواده،  مهارت آموزی و اشتغال و جشنواره فرهنگی، هنری و مهارتی خبر داد. 

به گزارش شهر، محمدهادی علی احمدی با اشاره به تعاملات فی ما بین اداره امور آسیب‌های اجتماعی با مجمع خیرین فرهنگ فاطمی گفت: در راستای اجرائی کردن منویات مقام معظم رهبری و به استناد گام دوم انقلاب؛ بند سوم _ برکات بزرگ انقلاب اسلامی با موضوع به اوج رسانیدن مشارکت مردمی و مسابقه خدمت رسانی و فراهم آوردن زمینه حضور فعالانه موسسات خیریه، مراکز نیکوکاری و گروه های جهادی، خیرین و نیکوکاران فعال در یک اجتماع واحد، با برگزاری نشستی مشترک تعاملات لازم با مؤسسه خیریه فرهنگ فاطمی ایجاد شد.

وی هدف از این اقدام را ارتقای فعالیت‌های خیرخواهانه و خدا پسندانه در راستای توانمندسازی، مشارکت اجتماعی، کارآفرینی و ایجاد اشتغال پویا ویژه گروه‌های نیازمند و کم برخوردار سطح منطقه اعلام کرد و افزود: با هم افزایی و تعاملات صورت گرفته، به زودی سه طرح مشاوره تعالی خانواده، مهارت آموزی و اشتغال و جشنواره فرهنگی، هنری و مهارتی اجرایی می‌شود.

شهردار منطقه۱۳ به تقدیر از خیرین، فعالان اجتماعی و گروه های جهادی منطقه به مناسبت روز تشکل ها و آسیب های اجتماعی اشاره کرد و یادآور شد: دفتر مجمع خیرین منطقه ۱۳ با هدف همکاری و تبادل نظر بین خیرین و موسسات خیریه برپا خواهد شد تا با همفکری و همکاری بیشتر خدمات بیشتر و ارزشمندی به افراد نیازمند و خانواده های بی بضاعت و همچنین کودکان کار ارائه شود.

علی احمدی به شناسایی آسیب‌ها و معضلات محدوده اشاره کرد و گفت: به منظور جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی، کلانتری و شهرداری با مشارکت و همکاری نسبت به پیشگیری و رفع آسیب‌های اجتماعی سطح منطقه اقدام میکند.

انتهای پیام/

۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۸
کد خبر: 25330

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 3 =