خانه‌تکانی فضاهای شهری منطقه شش در روزهای جمعه

معاون خدمات شهری منطقه۶ از اجرای طرح جهادی پاکسازی و نظافت در روزهای جمعه هر هفته در سطح منطقه خبرداد.

به گزارش شهر ‌و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۶، فرزاد هنرور با بیان اهمیت بهره گیری از کاهش میزان‌ترددها در روزهای جمعه برای پاکسازی شهر گفت: به منظور ارتقاء خدمت رسانی به شهروندان تلاش کردیم از روزهایی که میزان تردد در سطح شهر کاهش دارد بهره ببریم و جانی دوباره به فضاهای شهری برای حضور فعال شهروندان برای آغاز یک هفته جدید ببخشیم.
هنرور با بیان اینکه جمعه ها خدمت رسانی به شهروندان تعطیل نیست، خاطر نشان کرد: ما تلاش می کنیم با همکاری نواحی ششگانه در منطقه شش نگهداشت شهر را به نحو مطلوبی اجرا کنیم تا رضایتمندی شهروندان را به همراه داشته باشد.
وی در اشاره به جزئیات طرح اضافه کرد : این طرح روز جمعه ۱۸ آذر ماه در سطح منطقه کلید خود که شامل اقداماتی مانند لکه گیری پیاده روها، لکه گیری آسفالت معابر، امحای دیوار نوشته های شهری، رفت و روب محله به صورت کامل، جمع آوری نخاله های زمین های اطراف، هرس درختان در بزرگراه مدرس و لایروبی کانال، شستشوی معابر با دو ماشین‌ جدول شوی و دو ماشین جاروب و ... در سطح خیابان انقلاب و آزادی از دروازه دولت تا چهارراه نواب و بالعکس و ... بود.
هنرور درپایان با اشاره به اینکه شستشو، ضدعفونی، رنگ آمیزی و رفع مشکلات جداول، گاردریل ها، المان های شهری، تابلو های ترافیکی، مخازن و زیر مخزنی ها، انهار و جوی ها، ایستگاه های اتوبوس، بی آر تی و پل های عابر، نگهداشت شریان ها، بزرگراه ها و ...از دیگر اقداماتی بود که در قالب طرح اجرایی شد ابراز امیدواری کرد تا شهروندان آغاز هفته خوبی را داشته باشند و از لحاظ خدمات شهری در فضاهای شهر با مشکل مواجه نشوند.

انتهای پیام 

۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۸
کد خبر: 29419

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 3 =