اجرای پویش سفره مادرانه برای اطعام همراهان بیماران در بیمارستان‌های منطقه ۶

سرپرست معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه شش از آغاز پویش مردمی سفره مادرانه به نیت اطعام همراهان بیمار در بیمارستان های سطح منطقه۶ در ایام فاطمیه خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۶، مهدی بصیری با اشاره به ضرورت توجه و حفظ فرهنگ نذر در مناسبتهای مختلف مذهبی و آئینی به عنوان یک رسم نیک نزد ایرانیان گفت: احسان و نذری دادن در بین مردم ایران از جایگاه ویژه ای برخوردار است که همه ساله در ایام مختلف مانند مناسبت های مذهبی و ملی نمود بیشتری پیدا می کند.
بصیری ادامه داد:  تلاش می کنیم در شهرداری منطقه شش انفاق و نیکوکاری را با چاشنی هدایت شده عجین کنیم، امسال نیز به مناسبت ایام سوگواری حضرت زهرا (س) سنت حسنه سفره نذری در همراه سرای حضرت جوادالائمه(ع) اجرا می شود.
وی با بیان اینکه توزیع غذای نذری در میان همراهان بیماران در مراکز درمانی سطح منطقه  در راستای ترویج شیوه صحیح نذورات در حال انجام است اظهار کرد: این پویش با محوریت اطعام همراهان بیمارانی که به مراکز درمانی مراجعه می کنند با همراهی  خیرین و  شهروندان نیکوکار برای تکریم همراهان بیماران که مهمانان شهر تهران هستند صورت می گیرد.

انتهای پیام 

۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۹
کد خبر: 29521

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 6 =