بیست دومین انتخابات شهردار مدرسه در دبیرستان دخترانه ارس برگزار شد

بیست و دومین دوره انتخابات شهردار مدرسه با هدف ارتقا سطح آگاهی دانش آموزان پیرامون موضوعات شهری و آموزش های شهروندی هدفمند صبح روز یکشنبه چهارم دی ماه با حضور امیری مدیر کل آموزش های شهروندی شهر تهران، بصیری معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۶ و یلوه شهردار ناحیه ۳ برگزار شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۶، مهدی امیری مدیر کل آموزش شهروندی شهر تهران ضمن ابراز رضایت از روند برگزاری انتخابات در دبیرستان ارس، بالا بردن سطح آگاهی دانش آموزان در زمینه وظایف و ماموریت های شهری، ایجاد حس تعلق به محیط زندگی را از مهمترین اهداف بیست و دومین دوره انتخابات شهردار مدرسه برشمرد.

در ادمه این مراسم بصیری معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه۶، طرح شهردار مدرسه را نگرشی مثبت همراه با جنبه آموزشی و تربیتی دانسته که نقشی مهمی در تحول و شخصیت دانش آموزان ایفا کرده است.

مهدی بصیری  معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه گفت: بیست و دومین دوره انتخابات شهردار مدرسه با شعار "شهردار مدرسه، مشق مشارکت و همدلی"و با رویکرد افزایش حس مسئولیت پذیری و گام‌های مثبت در زمینه پرورش نسل جدید و تبدیل آنها به نیروی کارآمد در ۱۶ مدرسه سطح منطقه برگزار می‌شود.

 گفتنی است؛ ثبت نام کاندیداها، تبلیغات دانش آموزی، معرفی  اهداف نامزدهای شهردار مدرسه، اخذ و شمارش آرا، و انتخاب شهردار مدرسه با اکثریت آرا از مهمترین مراحل بیست و دومین دوره انتخابات شهردار مدرسه می باشد.

انتهای پیام

۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۳
کد خبر: 30115

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 0 =