هدف‌گذاری برای مشارکت ۵۰۰ هزار شهروند در نظرسنجی طرح "من شهردارم"

مدیرکل برنامه و بودجه شهرداری تهران گفت: تعداد شرکت‌کنندگان در نظرسنجی طرح "من شهردارم" از مرز ۳۰۰ هزار نفر عبور کرده و برنامه ما بر این است که تا ۲۲ دی‌ماه از مرز ۵۰۰ هزار نفر نیز عبور کند.

امیر شهرابی در گفت و گو با خبرنگار شهر، با اشاره به انجام نظرسنجی در قالب طرح "من شهردارم" در نماز جمعه امروز-۱۶ دی‌ماه ۱۴۰۰- اظهار کرد: امروز تعدادی از نیروهای ما از مناطق مختلف شهرداری در مصلی حضور داشتند و نظرسنجی از نمازگزاران را همچون هفته قبل انجام دادند.

مدیرکل برنامه و بودجه شهرداری تهران با اعلام اینکه بر اساس آخرین آمار، تعداد شرکت‌کنندگان از ۳۰۰ هزار نفر عبور کرده است، یادآور شد: با توجه به اینکه طرح "من شهردارم" تا ۲۲ دی‌ماه تمدید شده، برنامه و هدف ما این است که تا پنج‌شنبه، تعداد شرکت‌کنندگان در نظرسنجی از مرز ۵۰۰ هزار نفر عبور کند.

وی ادامه داد: بر اساس سهمی که برای شهرداری مناطق ۲۲ گانه مشخص شده، سه تا چهار منطقه از سهم مشخص خود عبور کرده و تعداد مراجعه بالاتری از سایر مناطق و همچنین سهم پیش‌بینی شده داشتند.

شهرابی با بیان اینکه آمار نظرسنجی‌های امروز در نماز جمعه نیز در سامانه به ثبت می‌رسد، خاطرنشان کرد: آمار تعداد شرکت‌کنندگان در نظرسنجی روزانه به‌روزرسانی می‌شود.

گفتنی است دو هزار و ۸۲ پروژه با اعتبار دو هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار در ۱۲۳ ناحیه و ۳۵۳ محله در طرح «من شهردارم» مورد نظرسنجی واقع شده است.

انتهای پیام/

۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۱
کد خبر: 30533

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 15 =