برگزاری کارگاه آموزشی چرخه اول پیش‌شتابدهی کندو

کارگاه آموزشی چرخه اول پیش‌شتابدهی کندو- امروز پنج شنبه چهارم اسفندماه- در مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار شهر، اولین پنج‌شنبه کارگاهی کندو با عنوان کارگاه آموزشی چرخه اول شتابدهی کندو با حضور پذیرفته‌شدگان این دوره، امروز پنج شنبه چهارم اسفندماه در مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران در حال برگزاری است.

این کارگاه با هدف آموزش تفکر طراحی، بازاریابی برای استارت‌آپ‌ها، خلاقیت و ایده‌پردازی در رسانه و خلق مدل کسب و کار و نوآوری برای فعالان این عرصه برگزار می‌شود.

کارگاه «بازاریابی برای استارت‌آپ‌ها» با تدریس علی خسروشاهی و کارگاه «خلق مدل کسب و کار و نوآوری» با تدریس عقیله محمودزاده در اولین پنج شنبه کارگاهی کندو میزبان پذیرفته شدگان دوره پیش‌شتاب‌دهی است.

کندو یک مجتمع رسانه‌ای برآمده از شهرداری تهران است که خدماتی مانند فضای کار اشتراکی، آموزش و مشاوره برای تیم‌های رسانه‌ای نوپا فراهم می‌کند تا هم آنها سریعتر مسیر پیشرفت را طی کنند و هم نیازمندی‌های رسانه‌ای شهرداری بهتر و کم هزینه‌تر رفع شود.

هدف از تشکیل این مجتمع تحول در انجام پروژه‌های محتوایی رسانه‌ای، حمایت از تیم‌های نوآور و جوان، ایده‌های جدید و خلاقانه و شتاب‌دهی تیم‌های نوپاست.

انتهای پیام/

۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰
کد خبر: 32780

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 4 =