تشکیل کارگروه ساخت مدارس با همکاری خیرین

بسترهای فرهنگی هر جامعه ای در گرو توسعه آموزش و پرورش است و این مهم باید به یک باور عمومی تبدیل شود.

به گزارش شهر، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، علی توکلی شهردار این منطقه در هم اندیشی با مجمع خیرین مدرسه ساز که با حضور مدیر آموزش و پرورش منطقه، مدیرعامل مجمع خیرین شهر تهران، مدیران شهرداری و رابط شورایاران این منطقه برگزار شد، از ارزش کار خیرین در احداث مدرسه و نقش آموزش و پرورش در ایجاد بسترهای فرهنگی و سرمایه های انسانی سخن گفت و  بر اهمیت این موضوع به عنوان یک باور عمومی و حاکمیتی تأکید کرد.

به گفته او  اجرای اصل ۱۰۱ به منظور تأمین سرانه های آموزشی یکی از مأموریت های اصلی این دوره از مدیریت شهری است که همواره مورد تأکید شهردار محترم تهران نیز قرار دارد.

 توکلی همچنین با توجه به ارزان بودن زمین در بعضی از نقاط محدوده منطقه بر خریداری زمین توسط خیرین و آموزش و پرورش تأکید کرد.

در این جلسه هادی حنیف نیا مدیر آموزش و پرورش منطقه نیز ایجاد فهم مشترک را مهمترین خروجی این نشست ها دانست و ابراز امیدواری کرد با تشکیل کارگروه در این منطقه نتایج ماندگارتری در بحث توسعه مدارس برای شهروندان آن رقم بخورد.  

همچنین محمدرضا قربانی مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز شهر تهران به ظرفیت شهرداری تهران در آموزش و پرورش اشاره و اظهار کرد: تلاش ما براین است تا با مشارکت خیرین مدرسه ساز پهنه های آموزشی را در این منطقه به حد استاندارد برسانیم.  

این مسئول درخصوص مشارکت خیرین برای احداث مدارس در زمین هایی که شهرداری در اختیار آن ها قرار می دهد اعلام آمادگی کرد.

در ادامه این نشست ضمن پیشنهاد تشکیل کارگروهی با حضور نمایندگانی از شهرداری و مجمع خیرین مدرسه ساز، رابط شورایاران منطقه به ضرورت های تأمین مدرسه در منطقه بویژه توسعه فضاهای آموزشی در ناحیه ۳ پرداخت.

۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۵
کد خبر: 3332

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 4 =