از پاکسازی بوستان‌ها تا راهپیمایی نمادین کودکان در محلات منطقه ۱۵

سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۱۵ گفت: همزمان با هفته زمین پاک ویژه برنامه هایی با هدف مسئولیت پذیری شهروندان در حفظ محیط زیست و همچنین نهادینه کردن حفظ محیط زیست در باب الرضای تهران اجرا شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، هادی صدیقی با اشاره به اجرای ویژه برنامه‌های روز جهانی و هفته زمین پاک افزود: این برنامه‌ها به همت ادارات محیط زیست و توسعه پایدار و مدیریت پسماند شهرداری منطقه در نواحی هفتگانه به اجرا درآمد.

 او در ادامه به اجرای برنامه راهپیمایی نمادین نوآموزان و دانش آموزان اشاره کرد و گفت: این برنامه به منظور آشنایی نوآموزان مهدکودک سرای محلات مطهری، کیانشهر شمالی و دانش‌آموزان دبستان عفاف، امام رضا (ع)، امام حسین(ع)، لقمان حکیم، محدثه و آزادی برگزار شد و بانوان محله هاشم آباد با آموزش شعارهای بازیافتی و ارائه راه‌کارهای حفاظت از محیط‌زیست  به کودکان و دانش آموزان همراه شدند.

سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه افزود: بازدید دانش آموزان از غرف بازیافت، توزیع کیسه پارچه ای به شهروندان و  برگزاری کارگاه آموزشی به دانش آموزان و شهروندان در سراهای محلات با محوریت اهمیت زمین، نقش و جایگاه رفتارهای شهروندی در اکوسیستم طبیعی، آموزش راهکارهای کاهش آسیب‌های زیست‌محیطی به ویژه در زمینه تولید، تفکیک و دفع پسماند از جمله برنامه‌های گرامیداشت هفته زمین پاک در این منطقه بود که به اجرا درآمد.

براساس این گزارش؛ پاکسازی بوستان‌های امیرکبیر، امام رضا(ع)، وفا، بنفشه، شهید بابایی و محیط مدارس محدثه، امام رضا(ع) با همکاری واحد پیش دبستانی سرای محله مطهری و دانش آموزان دبستان عراقی، آیت ا... صدر، امام رضا(ع)، محدثه و  برگزاری مسابقه نقاشی و تقدیر از برگزیدگان در مدارس فقیهی رضایی، شهید عراقی، بنی‌هاشم، یاران مهدی (عج)، آیت اله خامنه‌ای، محدثه و مهدکودک و پیش دبستانی سرای محلات افسریه شمالی، خاورشهر، مسعودیه از دیگر برنامه‌های این هفته بود.

انتهای پیام/

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۶
کد خبر: 35474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 14 =