کمیته فنی منطقه ۶ اولین جلسه سال ۱۴۰۲ را برگزار کرد

اعضای کمیته فنی منطقه ۶ به منظور بررسی و کنترل وضعیت پروژه های در دست اجرا و تصمیم گیری در مورد پروژه های آتی منطقه تشکیل جلسه دادند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۶، اولین جلسه کمیته فنی به منظور نظارت بر پروژه های سطح منطقه در سالجاری با حضور رضا محمدی شهردار منطقه، مرادی مشاور اجرایی و معاونین شهردار برگزار و پروژهای توسعه محلی مستمر، غیر مستمر و همچنین وضعیت پروژهای احداثی منطقه مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

رضا محمدی شهردار منطقه ۶ در این جلسه، ضمن تاکید بر تسریع در اجرای پروژه‌های منطقه گفت: اجرای صحیح و کارشناسی شده پروژه‌ها و تعریف آنها منطبق با نیازهای شهروندی گام مهمی در خدمت رسانی به شهروندان و ارتقاء کیفیت خدمات محسوب می شود.

بر پایه این گزارش؛ در این جلسه آخرین وضعیت انعقاد قراردادها، روند پیشرفت هر معاونت در شاخص های ریالی و فیزیکی به تفکیک‌ مورد بررسی قرار گرفت و معاونت‌های برنامه ریزی و سرمایه انسانی، فنی و عمران، حمل و نقل و ترافیک، امور اجتماعی و فرهنگی و خدمات شهری در این جلسه از جزئیات پیشرفت پروژه ها و موانع پیشبرد آن گزارش دادند و در ادامه شهردار منطقه دستورات لازم جهت رفع مشکلات و پیشرفت سریع پروژه‌ها را صادر کرد.

همچنین مقرر شده کمیته فنی به صورت هفتگی تشکیل جلسه دهد، مستند سازی از پروژه‌ها قبل، حین و بعد از اجرای آن و ارائه گزارشی هفتگی از عملکرد و روند پیشرفت پروژه‌ها در نظارت بر حسن انجام کار از موادی است که بنابر دستور شهردار منطقه باید به صورت دقیق توسط واحد ذیربط اجرایی شود.

انتهای پیام/

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۰
کد خبر: 35890

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 1 =