آغاز فروش غیرحضوری در میادین میوه و تره بار شهرداری تهران

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران گفت: با هدف خرید سریع و آسان شهروندان سامانه فروش غیرحضوری این سازمان بر بستر اپلیکیشن «شهرزاد» به صورت آزمایشی شروع به کار کرد.

ایوب فصاحت، مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران در گفت و گو با خبرنگار شهر اظهار کرد: با هدف خرید سریع و آسان شهروندان سامانه فروش غیرحضوری سازمان میادین میوه و تره بار بر بستر اپلیکیشن شهرزاد به صورت آزمایشی شروع به کار کرد.

وی افزود: همه محصولات با کیفیت مطلوب و طبق نرخنامه مصوب سازمان میادین میوه و تره بار در این اپلیکیشن فروش می رسد و متقاضیان می توانند سفارش ها را جلوی واحد مسکونی خود دریافت کنند.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران با تاکید بر اینکه این اپلیکیشن قابلیت پاسخگویی به مشتریان در زمینه نحوه دریافت سفارش را از طریق پشتیبانی دارد، ادامه داد: اجرای این طرح ابتدا در میادین میوه تره باره صادقیه و جلال آل احمد آغاز شده و کسانی که تا شعاع ۳ کیلومتری از این محل ها قرار دارند، می توانند از خدمات این اپلیکیشن استفاده کنند. شهروندان برای  انتقاد و پیشنهاد در این رابطه می‌توانند با سامانه ۱۳۷ تماس بگیرند.

فصاحت با  بیان اینکه شهروندان از طریق برنامه کافه بازار و مایکت می توانند برنامه شهرزاد را دریافت کنند، تصریح کرد: طی دو تا سه ماه مشکلات این طرح رفع و در صورت موفقیت در این مرحله، به صورت کامل در شهر تهران اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/

۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰
کد خبر: 38165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 14 =