افزایش سرانه ورزشی بانوان در پایتخت/هماهنگی با مدیران کلانشهرهای کشور برای برپایی دومین دوره «قهرمان شهر»

مدیرعامل سازمان ورزش درخصوص توافق سازمان متبوعش با سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران برای استفاده مشترک از سوله‌های الزهرا(س) توضیحاتی ارائه کرد.

حسین اوجاقی مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران در گفت و گو با خبرنگار شهر درخصوص تفاهم دو سازمان ورزش و مدیریت بحران شهرداری تهران اظهار کرد: حسب دستور شهردار تهران توافقی را با ستاد مدیریت بحران درباره سوله های الزهرا (س) داشتیم تا سازمان بحران نیز از ۵۰ سوله الزهرایی که در اختیار سازمان ورزش قرار دارد و برای ورزش بانوان استفاده می شود، استفاده کند.

وی با اشاره به اینکه سوله های الزهرا (س) یک ظرفیت منحصر به فرد و مختص ورزش بانوان در شهر تهران است، افزود: با توجه به تاکیدی که شهردار تهران مبنی بر استفاده از سوله ها در مواقع بحران یا برای آموزش های این حوزه دارد، توافق شد که بخش هایی از این سوله ها که برای بحران مورد نیاز است، به ستاد مدیریت بحران واگذار شود. بر این اساس طبقات بالای این سوله ها در اختیار ستاد مدیریت بحران قرار می گیرد ولی از طبقات پایین این سوله ها برای بحث ورزش بانوان  استفاده می شود.

اوجاقی با بیان اینکه این سوله ها برای افزایش سرانه ورزشی بانوان مساله مهمی است، ادامه داد: همچنین قرار شد طبقات پایین سایر سوله های بحران نیز به ورزش بانوان اختصاص یابد و با این کار تعداد سوله های مورد استفاده برای ورزش بانوان به حدود ۹۰ مورد می رسد.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران اضافه کرد: تا پیش از این توافق، طبقات بالا و پایین سوله های الزهرا (س) در اختیار سازمان ورزش بود اما با این توافق طبقات بالا به سازمان بحران واگذار می شود و به ازای آن طبقات پایین سایر سوله هایی که در اختیار بحران است به بحث ورزش بانوان اختصاص می یابد.

وی در پایان درخصوص برگزاری دومین دوره مسابقات قهرمان شهر توضیح داد: برای چگونگی برگزاری دومین دوره این مسابقات امروز جلسه مدیران ورزش کلانشهرها را خواهیم داشت تا هر کلانشهر بتواند بنا به بضاعت خود مسابقات را در چند رشته ورزشی برگزار و در سراسر کشور مسابقات را در رشته های مختلف داشته باشیم.

انتهای پیام/

۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۹
کد خبر: 38281

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 9 =