مرحله دوم اجرای عملیات کفپوش بتنی در ایستگاه‌های تندرو منطقه ۶

در راستای ارتقاء خدمت به شهروندان مرحله دوم اجرای عملیات کفپوش بتنی در ایستگاه‌های تندرو منطقه ۶ انجام شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی منطقه ۶، علیرضا صادقی بخش معاون حمل ونقل‌وترافیک شهرداری منطقه ۶ تهران از اقدام جدید منطقه برای رفع همیشگی معضل جمع‌شدگی آسفالت خطوط بی ارتی بخش مرکزی شهر گفت و اظهار کرد: عملیات کفپوش بتنی در ایستگاه تندرو چهارراه ولیعصر (عج) به اتمام رسیده است و اجرای کفپوش در سه ایستگاه دیگر نیز در دستور کار قرار دارد.  

صادقی بخش ادامه داد: عملیات کفپوش بتنی ایستگاه تندرو چهارراه ولیعصر (عج) واقع در خیابان انقلاب به مساحت ۱۶۰مترمربع اجرایی شده است.

معاون حمل و نقل و ترافیک این منطقه در تشریح جزئیات افزود: جزییات اجرایی تخریب به ضخامت ۲۵ سانتی متر بوده که حدود ۱۵ سانتی متر بتن بر روی آن اجرا شده است که قطعا در حل همیشگی معضل چین‌خوردگی آسفالت ایستگاه‌های تندرو و تامین ایمنی شهروندان تاثیرگذار خواهد بود.

به گفته صادقی بخش؛ در منطقه شش ۳۷ ایستگاه تندرو وجود دارد که با توجه به میزان ترددهای زیاد شهروندان در این بخش از شهر به دلیل مرکزیت منطقه، سطح آسفالت در این ایستگاه‌ها دچار چین خوردگی بیشتری نسبت به سایر ایستگاه‌ها می شود و این علمیات به‌منظور جلوگیری از ایجاد وقفه در جابجایی شهروندان، تأمین ایمنی و بهسازی این ایستگاه‌ها در دستور کار قرار گرفت.

انتهای پیام/

۱۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۲
کد خبر: 38767

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 5 =