منطقه ۶ در برگزاری بیستمین همایش ادبی سوختگان وصل مشارکت می کند

رضا محمدی گفت: با توجه به اهمیت تداوم در گفتمان جهاد تبیین که می‌تواند فرهنگ ایثار و شهادت را به نسل امروز منتقل کند شهرداری این منطقه در برگزاری بیستمین همایش ادبی سوختگان وصل که به بازخوانی سلسله همایش‌های ادبی این طرح می‌پردازد همکاری و مشارکت می کند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی منطقه ۶، رضا محمدی شهردار منطقه طی نشستی با سعید حدادیان دبیر این همایش ادبی و مسئول دفتر ادبیات و هنر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران در ارتباط با زمینه های همکاری به دیدار و گفت‌وگو پرداختند.

شهردار منطقه ۶ در ارتباط با این دیدار خاطر نشان کرد: یکی از تاثیرگذارترین اقدامات فرهنگی در حوزه تبیین فرهنگ ایثار و شهادت برای نسل جدید، بهره مندی از ادبیات و هنر است، لذا برای نهادینه سازی فرهنگ پایداری در سطح جامعه استفاده و بهره برداری حداکثری از ظرفیت نویسندگان و اهالی قلم یک ضرورت مهم محسوب می شود.

محمدی ادامه داد: همایش ادبی سوختگان وصل که در دهه ۸۰ به منظور ایجاد تحول و تکامل فضای شعر و ادبیات مقاومت و پایداری اولین همایش خود را برگزار کرد و یکی از تاثیرگذارترین برنامه‌های فرهنگی در حوزه تبیین فرهنگ ایثار محسوب می‌شود، لذا شهرداری این منطقه در نظر دارد در زمینه برگزاری این همایش با دفتر ادبیات و هنر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران همکاری کند.

همچنین؛ سلسله همایش‌های ادبی سوختگان وصل از سال ۱۳۸۰ تا کنون با محوریت ادبیات پایداری توسط دفتر ادبیات و هنر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

۱۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۵
کد خبر: 38911

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 3 =