تشریح موضوعات مطروحه در پانزدهمین نشست کمیته معاینه فنی کلانشهرهای کشور

مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران گفت: در پانزدهمین نشست کمیته معاینه فنی کلانشهرهای کشور ۱۶ کلانشهر حضور داشتند و هدف از برگزاری این نشست هم‌افزایی و مشارکت مدیران و روسای مراکز معاینه فنی کلانشهرها است.

شادی مالکی، مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران در گفتگو با خبرنگار شهر در خصوص پانزدهمین نشست کمیته معاینه فنی کلانشهرهای کشور گفت: در این نشست که هفته گذشته با حضور مسئولان ذی ربطی از وزارت کشور، سازمان محیط زیست و شهرداری برگزار شد، ۱۶ کلانشهر حضور داشتند و هدف از برگزاری این نشست هم افزایی و مشارکت مدیران و روسای مراکز معاینه فنی کلانشرها است.

وی بیان کرد: مطالبات صنفی و کارآمدسازی اثربخشی معاینه فنی از دستاوردهای این جلسه بود. همچنین یکی از دستاوردهای این جلسه ارائه نکته نظراتی پیرامون اصلاح دستورالعمل‌های مرتبط با  معاینه فنی است.

مالکی افزود: یکی از دیگر موضوعاتی که در نشست مطرح شد پدافند معاینه فنی موتورسیکلت‌ها بود. همچنین بررسی حدود مجاز آلایندگی در کلانشهرها و الزامی مبنی بر اینکه تفاوتی بین کلانشهرها و سایر شهرستان‌ها قائل بشویم، از دیگر نکات مطرح شده در این نشست بود.

انتهای پیام/

۱۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۲
کد خبر: 39052

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 11 =