آزادسازی بزرگترین معارض پروژه امتداد شاخه غربی بزرگراه یادگار امام(ره)

شهردار منطقه ۹ از تحویل و آزادسازی بزرگترین معارض پروژه امتداد شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره) خبر داد.

سید محمد رحیم مرتضوی شهردار منطقه ۹ در گفت و گو با خبرنگار شهر درباره رفع معارض پروژه امتداد شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره) اظهار کرد: با همکاری و تعامل مناسب و سازنده وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و پیگیری‌های مستمر سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران و شهرداری منطقه ۹، در راستای اجرای توافقات سابق، عرصه داخل طرح پروژه امتداد شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره) از پادگان جی به مساحت ۴۹ هزار و ۱۸۱ متر مربع توسط این وزارتخانه تحویل شهرداری تهران شد.

آزادسازی بزرگترین معارض پروژه امتداد شاخه غربی بزرگراه یادگار امام(ره)

وی افزود: با توافق صورت گرفته شهرداری منطقه ۹ با مجموعه وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح مبنی بر تحویل اراضی پادگان جی، سردر ورودی پادگان جی در قسمت شرقی از سمت میدان هرمزان، تخریب شد. 

آزادسازی بزرگترین معارض پروژه امتداد شاخه غربی بزرگراه یادگار امام(ره)

مرتضوی عنوان کرد: با ساماندهی ورودی پادگان جی، این پروژه با سرعت مضاعفی جهت اجرای زیرگذر یکهزار و ۲۰۰ متری و تونل ۱۸۰ متری میدان جی از قسمت زیرین اراضی پادگان جی در تراز منفی یک به سمت میدان فتح اجرایی خواهد شد. با تسریع در انجام عملیات اجرایی ادامه پروژه شاخه غربی یادگار امام(ره) بزودی شهروندان پایتخت از این  طرح بهره‌مند خواهند شد.

گفتنی است؛ پروژه شاخه غربی یادگار امام(ره) از پروژه های اولویت دار شهرداری تهران است که در آن طرح اتصال بزرگراه یادگار امام(ره) به میدان فتح به عنوان یک پروژه بزرگراهی به طول ۲ کیلومتر با مجموعه ای از تقاطع های غیرهمسطح مطرح است و خیابان هرمزان را به غرب میدان فتح متصل می سازد.

انتهای پیام/

۲۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۰
کد خبر: 39727

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 0 =