آغاز به کار پلتفرم خریدوفروش آنلاین خودرو در مراکز چیتگر و شهید دوران/ هر هفته ۳۰۰ فقره قولنامه در مراکز همگانی خودرو ثبت می‌شود

معاون توسعه، بهره‌برداری و سرمایه‌گذاری شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران به تشریح خدمات و امکانات مراکز همگانی خرید و فروش خودرو پرداخت.

فردین رحمان نژاد در گفت و گو با خبرنگار شهر با بیان این که در حال حاضر چند مرکز همگانی خرید و فروش خودرو در سطح شهر تهران فعال است، گفت: مرکز چیتگر با ۱۳ هکتار مساحت در غرب تهران، مرکز واقع در کیلومتر ۱۱ جاده مخصوص و مرکز شهید دوران در شرق پایتخت با ۴ هکتار وسعت، خدمات مرتبط با خرید و فروش خودرو را به شهروندان تهرانی ارائه می‌دهند. علاوه بر این، مرکز خاوران واقع در مجتمع صنفی خدماتی خاوران به مساحت ۳.۵ هکتار صرفا خدمات خرید و فروش وانت بار را به شهروندان محترم ارائه می‌دهد.

خدمات حقوقی قولنامه و اجرای سیستم دوبرگی در معاملات باعث آرامش افراد شده است

وی تصریح کرد: کارشناسی اصالت خودرو با همکاری نمایندگانی از اداره آگاهی، کارشناسی‎ بدنه خودرو و کارشناسی موتوری در این مراکز انجام می شود و از سال گذشته برای ارتقا توانمندی و ارائه خدمت بهتر به شهروندان، دوره های آموزشی تخصصی برای کارشناسان شاغل در این مراکز با همکاری مرکز علمی کاربردی شهرداری تهران در دستور کار قرار گرفته است.

معاون توسعه، بهره‌برداری و سرمایه‌گذاری شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر درباره امنیت حقوقی خرید و فروش خودرو در این مراکز اظهار کرد: خدمات حقوقی قولنامه و اجرای سیستم دوبرگی در معاملات باعث ارامش افراد شده است چراکه در این سیستم تنها زمانی خودرو از پارکینگ خارج می شود که خریدار هر دو برگ را تحویل بدهد.

 انعقاد قرارداد با یکی از پلتفرم های خرید ‌و فروش آنلاین

رحمان نژاد با اشاره به فعالیت دلالان خودرو در بیرون از مراکز همگانی خرید و فروش خودرو اظهار کرد: با همکاری نیروی انتظامی و عوامل اجرایی واحد بهره بردار، از استقرار این افراد در اطراف مرکز جلوگیری می شود تا شهروندان با امنیت و آرامش بیشتر به خرید و فروش خودرو در این مراکز بپردازند.

وی در ادامه به انعقاد قرارداد با یکی از پلتفرم های خرید ‌و فروش آنلاین اشاره کرد و گفت: تا حدود یک ماه آینده این پلتفرم ‌خرید و فروش آنلاین خودرو، سازه های خود را در مرکز خرید و فروش چیتگر و شهید دوران راه اندازی کرده و به همشهریان عزیز خدمات ارائه می دهد.

هر هفته بالغ بر ۳۵۰۰ خودروی ورودی و ۳۰۰ فقره قولنامه در این مراکز ثبت می شود

معاون توسعه، بهره‌برداری و سرمایه‌گذاری شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر با اشاره به رکود نسبی بازار معاملات خودرو افزود: هر هفته بالغ بر ۳۵۰۰ خودروی ورودی و ۳۰۰ فقره قولنامه در این مراکز ثبت می شود.

رحمان نژاد در پایان یادآور شد: تلاش شده است تا با تجهیز بوفه‌ها، اورهال کردن سرویس‌های بهداشتی و نصب سایه بان و تانکر آب گام‌های مثبتی برای رفاه حال مراجعه کنندگان برداشته شود. ‏‎

انتهای پیام/

۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۷
کد خبر: 40012

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 13 =