تجربه نشاط توأم با تعالی برای کودکان و نوجوانان

شهردار منطقه ۱۲ از برپایی جشنواره تفریحی، ورزشی (طرح نشاط و تعالی) برای دختران این منطقه در ورزشگاه آیت‌الله کاشانی خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲، وحیدرضا انارکی محمدی، شهردار منطقه ضمن تأکید بر ضرورت توجه به غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان در ایام تابستان گفت: ورزش و بازی‌های بومی‌محلی به جز تضمین سلامت جسمی فرزندان به رشد مهارت‌های اجتماعی آنان نیز کمک می‌کند و به آنها برای برقراری ارتباط مؤثر با دیگران یاری می‌رساند.

انارکی محمدی با یادآوری این نکته که جوانان این روزها بیشتر زمان خود را صرف فضای مجازی می‌کنند، افزود: متأسفانه این امر موجب شده نتوانند به خوبی نسل‌های قبلی در کارها و فعالیت‌های جمعی شرکت کنند؛ ازاین‌رو متولیان آموزشی و ورزشی باید برای احیای بازی‌های بومی‌محلی و فاصله‌گرفتن فرزندان از گوشی‌های همراه و فضای مجازی برنامه‌ریزی کنند.

وی با اشاره به برپایی جشنواره تفریحی ورزشی ویژه دختران بیان کرد: شهرداری منطقه ۱۲ به منظور کمک به غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان در فصل تابستان نسبت به برگزاری این جشنواره (طرح نشاط و تعالی) در مجموعه ورزشی آیت‌الله کاشانی اقدام کرد که طی آن ۶۰ تن از کودکان و نوجوانان منطقه در ایستگاه‌های متنوع ورزشی (برج هیجان، تنیس روی میز، بدمینتون، بازی‌های فکری، بازی‌های بنری و...) ساعاتی را به تفریح و شادی پرداختند.

همچنین؛ کودکان و نوجوانان در پایان جشنواره در مسابقات دارت و بومی محلی (هفت‌سنگ)، مسابقات قهرمان شهر ۲ (دور محله‌ای) شرکت کردند و در آن به رقابت با هم پرداختند.

انتهای پیام/

۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۹
کد خبر: 40205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 8 =