پایش رایگان سلامت زنان سرپرست خانوار مراکز کوثر منطقه ۱۵

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۵ از اجرای طرح پایش رایگان سلامت ویژه بانوان سرپرست خانوار به منظور حفظ و ارتقای سلامت عمومی آنان خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، مهدی اسمعیلی با تاکید بر اهمیت نقش زنان سرپرست خانوار در حفظ سلامت اعضای خانواده گفت: زنان سرپرست خانوار به طور همزمان مدیریت اقتصاد خانواده و فرزندپروری را در خانواده به عهده دارند، از این رو هر نوع برنامه‌ریزی و تلاش در جهت سلامت‌افزایی زنان، تضمینی برای بهره‌مندی از فرزندان سالم، خانواده‌ای مستحکم و اجتماعی متعالی خواهد بود.

وی در ادامه به طرح چکاپ سلامت عمومی زنان سرپرست خانوار شاغل در مراکز توانمندسازی کوثر و بازارچه‌های خوداشتغالی اشاره کرد و گفت: این طرح با همکاری اداره کل امور بانوان و شرکت شهر سالم طی چهار روز در منطقه ۱۵ به اجرا درآمد.

اسمعیلی ادامه داد: در طرح چکاپ سلامت، بیش از ۳۰ بانوی سرپرست خانوار تحت معاینات سلامت محور از جمله معاینات بالینی، ماموگرافی، سونوگرافی، نوار قلب، آزمایشات کامل خون، تست های تشخیصی، شنوایی سنجی و بینایی سنجی و...قرار گرفته و توصیه های لازم توسط پزشکان به آنها ارائه شد.  

وی افزود: نتایج معاینات توسط اداره امور بانوان منطقه در اختیار مددجویان قرار خواهد گرفت و همچنین مراحل تکمیلی و درمان بانوانی که بیماری و مشکلات جسمی آنها تشخیص داده شده است تا حصول سلامتی کامل پیگیری خواهد شد.

برپایه این گزارش؛ این طرح طی چهار روز در کلینیک شهرداری مناطق ۱۳ و ۱۴ از ساعت ۸ الی ۱۴ انجام شد.

انتهای پیام//

۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۵
کد خبر: 40855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 2 =