جزئیات خدمت رسانی قرارگاه شهر کربلا در ایام اربعین حسینی(ع)

دبیر قرارگاه شهر کربلا، به تشریح برنامه‌ها و اقدامات این قرارگاه برای خدمات رسانی به زائران حسینی(ع) در ایام اربعین پرداخت.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی منطقه ۶؛ مهدی بصیری معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه که به عنوان دبیرقرارگاه شهر کربلا منصوب شده است با اعلام خبر خدمت رسانی شهرداری منطقه در سه نقطه مهم از شهر کربلا گفت: خوشبختانه در سه نقطه مهم و پرتردد شهر کربلا از جمله شوارع روضتین، سعدیه، باب القبیله از شارع جمهوری تا میدان لواء، شارع جمهوری حد فاصل میثم تمار تا قبله امام حسین (ع) و شارع قبله امام حسین (ع) از جمهوری تا میدان لواء(پرچم) توفیق خدمت‌رسانی به زائران حضرت اباعبدالله الحسین(ع) را داریم.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی این منطقه افزود: بیش از ۳۰۰ نیروی انسانی در شهر کربلا مستقر خواهیم کرد که ۱۰۰ نفر از نیروهای جهادی در صحن عقلیه و ۲۰۰ نفر از نیروهای خدمات شهری در دو نقطه دیگر به منظور نظافت، جمع‌آوری زباله، توزیع کیسه های زباله، توزیع مخازن پسماند و غیره در صحنه عقیله به زائران اربعین حسینی خدمات ارائه می‌دهند.

وی در ادامه با اشاره با توافقات صورت گرفته با شهرداری کربلا به منظور خدمت رسانی به زائرین بیان کرد: مقرر شده در تامین ماشین آلات و همچنین در حوزه‌های مختلف تامین نیروی انسانی و تجهیزات رفت و روب هم اقداماتی صورت بپذیرد.

به گفته بصیری؛ موکب ویژه بانوان با عنوان " زینبیه" نیز برای خدمت رسانی به بانوان و کودکان با محوریت شهرداری منطقه۸ به سوی عتبات عالیات مشرف و در آنجا مستقر خواهند شد.

معاون امور اجتماعی وفرهنگی منطقه ۶ در پایان ابراز امیدواری کرد با برگزاری با شکوه این تجمع بزرگ عاشقان حسینی، انشالله همگی بتوانیم از اثرات اجتماعی، فرهنگی و معنوی آن بهره‌مند شویم.

انتهای پیام /

۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۵
کد خبر: 41528

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 12 =