برگزاری کارگاه آموزشی " پدافند غیر عامل با رویکرد سایبری "

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی منطقه۶ از برگزاری کارگاه آموزشی" پدافند غیر عامل با رویکرد سایبری، پرتوی، زیستی و ... " ویژه گروه‌‎های داوم محلات در حوزه مدیریت بحران، در تاریخ ۳۰ مرداد ماه در این منطقه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی منطقه۶، سید مجتبی کسائیان معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی با اعلام این خبرگفت: با توجه به اهمیت لزوم ارتقا آگاهی کارکنان و گروه‌های داوطلب محلی در زمینه پدافند غیر عامل، این کارگاه با مشارکت ستاد مدیریت بحران منطقه، برنامه ریزی و در دستور کار قرار گرفت و فراگیران و گروه‌های دواطلب محلی که مسئولیت اطلاع رسانی، آگاه سازی به اقشار مختلف جامعه را دارند در محل پایگاه مدیریت بحران منطقه برگزار شد.

کسائیان افزود: با توجه به اهمیت یادگیری و دانش و لزوم توجه به این امر در همه ابعاد در نظرداریم، در کنار توجه به ارتقای_یادگیری و دانش کارشناسان و ناظرین، به ارتقای آگاهی عوامل اجرایی و پیمانکاری و گروه های داوطلب محلی را نیز در دستور کار قرار دهیم. به همین منظور مقرر گردیده است طبق برنامه ریزی صورت پذیرفته، کارگاه‌های آموزشی مذکور در سطوح مختلف اجرای و عملیاتی شد.

وی درپایان اشاره کرد، این کارگاه آموزشی در پایگاه ستاد مدیریت بحرانم ویژه عوامل اجرایی و گروه‌های داوطلب محلی با هدف ارائه خدمات مطلوب تر به شهروندان برگزار شد و در این کارگاه آموزشی عوامل اجرایی و داوطلبین، با اصول و روشهای صحیح آب پدافند غیر عامل آشنا شدند.

انتهای پیام /

۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۷
کد خبر: 41543

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 0 =