آماده سازی زیر ساخت‌های خدمات رسان در شهر کربلا توسط عوامل شهرداری منطقه۶

دبیر قرارگاه شهر کربلا، به تشریح برنامه‌ها و اقدامات این قرارگاه برای خدمات رسانی به زائران حسینی(ع) در ایام اربعین پرداخت.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی منطقه۶؛ مهدی بصیری معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه به عنوان دبیرقرارگاه شهر کربلا با اعلام خبر خدمت رسانی شهرداری منطقه در شهر کربلا گفت: شهرداری قلب پایتخت با موکب بنام محبان الرضا علیه السلام و در سه نقطه مهم و پرتردد شهر کربلا توفیق خدمت‌رسانی به زائران حضرت اباعبدالله الحسین(ع) را دارد.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی این منطقه افزود: با توجه به واگذاری مسئولیت ستاد قرارگاه کربلا به این منطقه، مدیریت شهری منطقه مدتی پیش با همه امکانات، تجهیزات و نیروی انسانی برای خدمت رسانی به زائران در این محدوده مستقر شده و همچنین بیش از ۳۰۰ نیروی انسانی در شهر کربلا مستقر خواهیم کرد که ۱۰۰ نفر از نیروهای جهادی در صحن عقلیه و ۲۰۰ نفر از نیروهای خدمات شهری به زائران اربعین خدمات ارائه می دهند.

وی افزود: برای استقرار موکب و محل اسکان خادمان، عملیات تسطیح، خاکبرداری و انتقال خاک و نخاله برای آماده سازی محدوده تعیین شده با استفاده از امکانات و تجهیزات اجرایی شده است.

بصیری ادامه داد : علاوه بر تهیه و دریافت کلیه اقلام پیش بینی شده جهت نظافت و جمع آوری زباله، نیرو های اعزامی خدمات شهری در پهنه تعیین شده و شیفت های کاری نسبت به نظافت مسیر اقدام می کنند.

وی مراسم پیاده روی اربعین را یکی از مهم ترین مناسبت های مذهبی برشمرد و خاطرنشان کرد: با تمام قوا و جدیت به زائران اربعین خدمت رسانی می کنیم.

انتهای پیام/

۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۸
کد خبر: 41646

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 15 =