وضعیت نگهداشت اطراف مرکز درمانی، آموزشی فیروزگر بررسی شد

به منظور ارتقاء سطح رضایتمندی شهروندان طرح بهبود نگهداشت شهر با حضور شهردار ناحیه یک و مدیران ادارات آن ناحیه اطراف مرکز درمانی فیروزگر موردپایش قرار گرفت.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی منطقه ۶، شهردار ناحیه یک این منطقه به منظور ارتقاء نگهداشت شهر در اطراف مرکز درمانی، آموزشی فیروزگر که با تردد بالای شهروندان مواجه است گفت: طی یک بازدید به همراه تیم خدمات شهری وضعیت نگهداشت معابر اطراف این مرکز درمانی پایش شد.

حسین فلاح نژاد ادامه داد: در این بازدید وضعیت مخازن، نظافت، شست و شو و لایروبی انهار، فضای سبز و موضوعات عمرانی و ترافیکی با هدف بهبود و حفظ کیفیت زندگی شهروندان و ارتقاء رضایت آن‌ها بررسی شد و راه حل هایی برای ارتقاء وضعیت نگهداشت معابر ارایه شد.

وی با بیان اینکه نگهداشت شهر از وظایف ذاتی ما است و طبق برنامه ای مستمر باید مورد ارزیابی و پایش قرار گیرد گفت: میزان بالای تردد روزانه در معابر منتهی به این مرکز قطعاً نیازمندی نگهداشت و ارتقاء نظافت و ایمنی در این معابر را نیز افزایش می دهد و لازم است برای ایجاد تسهیل در دسترسی و بهره مندی راحتتر شهروندان از خدمات این مرکز به صورت ویژه به وضعیت نگهداشت معابر منتهی به این مرکز توجه شود.  

انتهای پیام/

۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۱
کد خبر: 41738

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 7 =