پاکسازی ۴ هزار متر مربعی نجف و نصب روزانه ۳۰۰ نگهدارنده کیسه زباله در طریق‌الحسین(ع)

شهردار منطقه ۱۳ از تهیه و نصب روزانه ۳۰۰ نگهدارنده کیسه زباله برای خدمت‌رسانی به زائران پیاده‌روی اربعین در طریق‌الحسین(ع) بین نجف و کربلا خبر داد.

به گزارش خبرنگار شهر، محمد هادی علی احمدی شهردار منطقه ۱۳ که مسئولیت مسیر یک طریق الحسین (ع) را بر عهده دارد، بیان کرد: علاوه بر نظافت و پاکسازی مستمر محدوده تعیین شده از سوی نیروهای اعزامی شهرداری منطقه ۱۳ به کشور عراق، روزانه حدود ۳۰۰ نگهدارنده کیسه زباله تهیه و نصب می‌شود.

وی با بیان اینکه این نگهدارنده های کیسه زباله توسط نیروهای معاونت خدمات شهری و محیط‌زیست منطقه ۱۳ در ایران تهیه و ساخته شده افزود: این نگهدارنده‌ها با استفاده از حلقه‌های فلزی به داربست متصل می‌شوند.

علی احمدی عنوان کرد: به منظور حفظ نظافت موکب‌ها و جلوگیری از انباشت زباله در مسیر راهپیمایی اربعین و همچنین ارائه خدمات بهینه از سوی شهرداری به زائران اباعبدالله الحسین (ع) کار نصب این نگهدارنده‌های زباله در کربلا معلی انجام شده است.

 شهردار منطقه ۱۳ در خصوص فعالیت نیروهای اعزامی به کربلا در شهر نجف در آستانه اربعین حسینی گفت: فعالیت کارگران در سه شیفت کاری از ساعات اولیه صبح آغاز شده و تا پاسی از شب ادامه دارد.

وی در پایان با اشاره به فعالیت نیروهای خدمات شهری در قالب سه اکیپ ۱۰ نفره افزود: روزانه ۴ هزار متر مربع از معابر خیابان شارع طوسی پاکسازی و نظافت می شود.

انتهای پیام/

۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۱
کد خبر: 41894

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 3 =