استقبال شورا ششم از «تراموا»

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران درباره نشست هم‌اندیشی اعضای شورای شهر تهران با محوریت موضوع تراموا توضیحاتی ارائه کرد.

احمد صادقی عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران درخصوص برگزاری نشست هم‌اندیشی اعضای شورای اسلامی شهر تهران با محوریت «تراموا» به خبرنگار شهر گفت: در این جلسه مشاوران، طرح مطالعاتی که در سطح داخلی و بین‌المللی  در ارتباط با بحث شبکه حمل و نقل عمومی اعم از ریلی و غیر ریلی انجام شده را مطرح کردند و به سوالات اعضا پاسخ دادند.

وی افزود: در  جلسه قرار بر این شد، طرح در اختیار «کمیسیون تخصصی معماری و شهرسازی شورای اسلامی» قرار بگیرد و این کمیسیون با مشاورین جلسات مختلفی داشته باشد و در نهایت یک جلسه هم اندیشی بین نخبگان و متخصصین حوزه حمل و نقل و ترافیک تشکیل و نقطه نظرات درباره طرح داده شود.

وی در پایان با بیان اینکه در کل همه اعضا از موضوع تراموا استقبال کردند و کلیات موضوع را تایید کردند، خاطرنشان کرد: با این حال اعمال نقطه نظرات تخصصی نیاز به وقت و جلسات بیشتری دارد. همچنین در جلسه بر اساس مطالعات انجام شده پیرامون موضوعاتی چون هم‌مسیر بودن تراموا یا بی. آر.تی و اینکه کدام یک از خطوط پیشنهادی برای اجرای این طرح ها در اولویت است نیز بحث شد و اعضا نقطه نظرات خودشان را مطرح کردند و قرار شد که در جلسات بعدی این مباحث و موارد تکمیل شود. 

انتهای پیام/

۲۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۲
کد خبر: 42738

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 12 =