برگزاری اولین دوره مهارت افزایی فعالان سلامت پهنه شرق در منطقه ۱۵

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۵ گفت: باب الرضای تهران میزبان اولین دوره آموزشی توانمندسازی و مهارت افزایی فعالان سلامت پهنه شرق تهران برای دستیابی به محله حامی سلامت شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵؛ مهدی اسمعیلی افزود: توانمندسازی نیروی انسانی مستقر در محله به خصوص مسئولان خانه‌های سلامت گام موثری برای حفظ و ارتقای سلامت شهروندان و افزایش اثربخشی اقدامات مدیریت شهری در سطح محلات است.

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه اضافه کرد: در این طرح؛ چهار کارگاه آموزشی و دو نشست تخصصی در قالب پهنه های کاری پیش بینی شده است تا مدیران و کارشناسان سلامت و مسئولان خانه های سلامت، در هر ناحیه و منطقه نحوه شناسایی معضلات مرتبط با حوزه سلامت را آموزش ببینند.

به گفته وی؛ این کارگاه آموزشی با حضور مدیران، کارشناسان و مسئولین خانه‌های سلامت مناطق ۱۴، ۱۳، ۸، ۴ و ۱۵ در سرای محله کیانشهر شمالی برگزار شد و قرار است سه کارگاه دیگر در تاریخ های ۲۹ شهریور، ۱۶ مهر و ۵ آذر و همچنین دو نشست تخصصی طی ماههای آذر و دی برگزار شود.

اسمعیلی اضافه کرد: اولین دوره آموزشی با هدف توانمند سازی و ایجاد مهارت برای شناسایی عوامل موثر بر سلامت در محله ها با مشارکت شهروندان، ارتقای سلامت محله‌ها و دانش و نگرش جامع، به روز و عمیق شهروندان در مورد سلامت و عوامل موثر برآن با تاکید بر عوامل محیطی و در راستای تحقق شعار محله حامی سلامت برگزار شد.

انتهای پیام//

۲۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۸
کد خبر: 42797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 13 =