تردد بار و کالا در ساعات اوج ترافیک مدیریت می‌شود؛ زاکانی: ۲۰۴۷ اتوبوس برای خدمت‌رسانی فعالند

شهردار تهران از خدمت‌رسانی بیش از ۲۰۰۰ دستگاه اتوبوس به مناسبت آغاز سال‌تحصیلی جدید در خیابان‌ها خبر داد.

به گزارش خبرنگار شهر، ستاد استقبال از مهر شهرداری تهران صبح امروز -۳مهر ماه ۱۴۰۲- در محل معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران باحضور مدیران و شهردار تهران به‌منظور انجام آخرین هماهنگی‌ها و اتخاذ تدابیر مناسب، برگزار شد.

در این نشست علیرضا زاکانی شهردار تهران با تبریک و گرامیداشت هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید، گفت: بسیار خوشنود هستم که در ایام گذشته شرایط هماهنگی را با دستگاه‌های ذی‌مدخل تجربه کردیم. امروز نیز در این ستاد از همه دستگاه‌ها در کنار هم از پلیس خدمت‌گزار گرفته تا مجموعه‌های اجرایی مختلف  کشور مانند اورژانس و هلال احمر در این ستاد حضور دارند؛ لازم می‌دانم از همه آنها تشکر کنم.

شهردار تهران خاطرنشان کرد: امروز مترو با ظرفیت حداکثری خود در خدمت شهروندان است. اتوبوس ظرفیت بالای ۲۰۴۷ دستگاه را در خیابان‌های شهر تجربه می‌کند. همچنین تاکسیرانی هم از طریق ظرفیت‌های تاکسیرانان برای سرویس مدارس شرایط خوبی را رقم زده است. همچنین قرار شد تا در حوزه «بار و کالا» در ساعات اوج ترافیک ترددها مدیریت شوند.

وی عنوان کرد: بحث نظارت تصویری بر ترافیک معابر مختلف پایتخت نیز کار درخشانی در ماه‌های گذشته بود و امروز وضعیت دوربین‌ها در شرایط مطلوبی قرار دارد.  امیدوارم این خدمات برای محصلین و همه کسانی که در شهر کار و تلاش و کوشش می کنند مستمر بوده و مراتب رضایت شهروندان را فراهم سازد.

انتهای پیام/ 

۳ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۶
کد خبر: 42951

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 2 =