شمارش معکوس بهره‌برداری از ساختمان اسکان کارگری در منطقه ۴

شهردار منطقه ۴ تهران از پایان عملیات عمرانی ساختمان اسکان کارگری نواحی ۳ و۷ خبر داد و گفت: با بهره‌برداری از این ساختمان محل اسکان حدود ۲۵۰ کارگر ساماندهی می‌شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی منطقه ۴ " علی اصغر کمالی زاده " گفت: عملیات عمرانی در ساختمان اسکان کارگری نواحی ۳ و۷ ، در قالب اجرای سقف کاذب، رنگ آمیزی، نقاشی ، اجرای کاشی و سرامیک داخل  و نازک کاری ساختمان پایان یافته و  با  ۱۰۰  درصد پیشرفت فیزیکی در چهارراه استقلال  آماده بهره برداری می باشد.

وی با بیان اینکه کارگران حوزه خدمات شهری از ارکان اصلی عرصه خدمت رسانی به شهر و شهروندان با حوزه نگهداشت شهر هستند، عنوان کرد: به منظور تامین شرایط رفاهی، بهداشتی، اقتصادی و اجتماعی کارگران عملیات احداث ساختمان اسکان کارگران نواحی ۳ و ۷ به مساحت  ۲۱۰۰ متر مربع در دستور کار قرار گرفت.

 شهردار منطقه ۴ با اشاره به اینکه ساختمان های اسکان کارگری دارای تمامی ضوابط ایمنی و بهداشتی هستند افزود: این ساختمان در ۳ طبقه با سازه بتنی با امکانات رفاهی و بهداشتی نظیر سرویس بهداشتی و حمام و آشپزخانه در هرطبقه، سیستم گرمایشی و سرمایشی، اتاق بهداشت به همراه مسئول بهداشت و چکاب ماهانه، رختکن، اتاق شستشوی لباس کارگران، استراحتگاه  و تهویه  برای ۲۵۰ نفر از کارگران منطقه پیش بینی شده است.

کمالی زاده همچنین از آغاز احداث اسکان کارگری باغ پرندگان  خبر داد و گفت: ساختمان اسکان کارگری باغ پرندگان به مساحت  ۲۴۰ متر مربع در ۲ طبقه آغاز شده است.

 انتهای خبر/

۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۴
کد خبر: 43287

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 2 =