تجربه موفق مدیریت شهری تهران در برگزاری مراسمات فرهنگی مذهبی الگوی سایر شهرهاست

محمد امین توکلی زاده در آیین تقدیر از عوامل کلان پروژه‌های فرهنگی مذهبی محرم و صفر شهر تهران گفت: تجربه‌های موفق در اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در پایتخت و همدلی که در اثر برگزاری این برنامه‌ها میان جبهه انقلاب به وجود آمد سبب الگو برداری سایر شهرها از آن شده‌است.

به گزارش خبرنگار شهر؛ محمد امین توکلی زاده در آیین تقدیر از عوامل کلان پروژه‌های فرهنگی مذهبی محرم و صفر شهر تهران که با حضور علیرضا زاکانی و جمعی دیگر از مدیران شهری برگزار می‌شد گفت: تجربه‌های موفق در اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در پایتخت و همدلی که در اثر برگزاری این برنامه‌ها میان جبهه انقلاب به وجود آمد سبب الگو برداری سایر شهرها از آن شده‌است.

توکلی زاده با قدردانی از فعالیت دست‌اندکاران دخیل در برگزاری کلان پروژه‌های محرم و صفر شهرداری تهران یادآور شد: برپایی خیمه عاشورایی در میدان هفت تیر و کشتی نجات در میدان آزادی، مراسم بدرقه زائران و خادمان اربعین، جشن بزرگ عید غدیر، اجتماع امام رضایی‌ها و...همگی جزو نعمت‌هایی است که مسئولیت اجرایی آن بر عهده خانواده بزرگ شهرداری قرار گرفته بود.


توکلی زاده در پایان گفت: در برگزاری برنامه‌های محرم و صفر شهر تهران به جز حاضرین در این جلسه، بسیاری از افراد دیگر نیز دخیل در انجام کار بودند که دامنه آن به فعالین مساجد، محلات و گروه‌های جهادی می‌رسد.

انتهای پیام/

۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۲
کد خبر: 43613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 9 =