برگزاری بیش از ۵۰ تور گردشگری در محلات ۲۰ گانه شمال شرق تهران

مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ تهران گفت: همزمان با فرا رسیدن هفته تهران، برنامه‌های متنوعی در سطح محلات این منطقه برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه ۴، " ابوذر قهرمانی" گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته تهران و با همکاری معاونت اجتماعی منطقه برنامه‌های متنوعی در قالب‌ برگزاری نمایشگاه، جشنواره، مسابقه، نمایش، همایش و تورهای گردشگری برای شهروندان این منطقه تدارک دیده شد.

 وی به مهمترین عناوین این برنامه‌ها برگزاری بیش از ۵۰ تور گردشگری برای شهروندان منطقه اشاره کرد و افزود: برگزاری تورهای گردشگری  برای تمامی سنین که در مهمترین آنها روز هفدهم مهرماه باغ پرندگان رایگان میزبان کودکان پایتخت بود.

قهرمانی از دیگر ویژه برنامه های این هفته را تقدیر و نکوداشت مفاخر و فعالان گردشگری، برگزاری جشنواره، نمایشگاه و مسابقات مرتبط با موضوع تهران شناسی و گردشگری، اجرای مسابقات بومی و محلی، توزیع بروشور و دفترچه گردشگری و توسعه ظرفیت تهران شناسی معرفی کرد و ادامه داد: مخاطبین برنامه های گردشگری منطقه ۴ خانواده معظم شهدا ، ایثارگران و جانبازان ، زنان سرپرست خانوار ، سالمندان ، کودکان ، دانش آموزان ، دانشجویان و علاقمندان به حوزه گردشگری هستند.

مدیر روابط عمومی منطقه ۴ بیان کرد : این برنامه ها با هدف ارتقاء آگاهی شهروندان تهرانی نسبت به آداب، سنن و آئین های بومی تهران و آشنایی هرچه بیشتر شهروندان با جاذبه ها و ظرفیتهای گردشگری پایتخت از ۵ مهر مصادف با روز گردشگری، آغاز شد.

 آخرین برنامه های که قهرمانی در رابطه با هفته تهران به آن اشاره داشت اعزام شهروندان به نمایشگاه های تخصصی گردشگری است که تاکنون ۱۲۰ نفر از شهروندان را به نمایشگاه های عشایر و روستا و  زنان و تولیدات ملی اعزام کرده است.

انتهای پیام/

۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۷
کد خبر: 43704

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 0 =