تمدید مهلت ارسال آثار به پانزدهمین جشنواره پژوهش و نوآوری در مدیریت شهری

مشاور شهردار تهران و رئیس مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران با اشاره به برگزاری "پانزدهمین جشنواره پژوهش و نوآوری در مدیریت شهری" در تاریخ ۲۹ آذر ماه همزمان با "دهمین جشنواره پژوهش و آموزش در مدیریت شهری و روستایی" از تمدید مهلت ارسال آثار تا تاریخ ۲۰ آبان‌ماه ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران، عطاءالله رفیعی آتانی، رییس مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران افزود: پیش از این آخرین مهلت ارسال آثار، ۳۰ مهر ماه ۱۴۰۲ تعیین شده بود که بنا به درخواست پژوهشگران، اندیشمندان و صاحبان اثر در حوزه مدیریت شهری و روستایی کشور مهلت ارسال آثار ۲۰ آبان ماه ۱۴۰۲ تمدید شد.

رفیعی آتانی در ادامه افزود؛ با هدف ترویج فرهنگ پژوهش، توسعه گفتمان علمی، تبادل اندیشه‌ها، اشتراک دانش و انتقال تجارب موفق حوزه مدیریت شهری و روستایی، "پانزدهمین جشنواره پژوهش و نوآوری در مدیریت شهری" همزمان با "دهمین جشنواره پژوهش و آموزش در مدیریت شهری و روستایی"  در آذر ماه سال جاری برگزار می‌شود.

 رئیس شورای سیاست گذاری جشنواره گفت: این دوره از جشنواره با رویکرد عدالت شهری و روستایی برنامه ریزی شده است و دارای ۱۵  محور تخصصی است.

 رفیعی آتانی از کلیه صاحبان علم، تجربه و دانش در عرصه مدیریت شهری و روستایی کشور دعوت کرد تا نسبت به ارسال آثار خود به این جشنواره در پنج قالب؛ کتاب، مقاله، پایان نامه، طرح پژوهشی و ایده خلاقانه از طریق نشانی اینترنتی  tufiran.com تا ۲۰/۰۸/۱۴۰۲ اقدام نمایند.

 وی اضافه کرد: آثار برتر، برگزیده و شایسته تقدیر در هر یک از قالب ‌های پنج‌گانه، از سوی هیات داوران، انتخاب و مورد تقدیر و تجلیل قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/

۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۸
کد خبر: 44431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 5 =