حمایت مدیریت شهری از ورزش قهرمانی و کمیته ملی المپیک قابل تقدیر است

دبیر کل کمیته ملی المپیک از مدیریت شهری تهران با انعقاد تفاهم نامه ای با هدف از ورزش های قهرمانی و کمیته ملی المپیک تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار شهر، مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک کشورمان در آیین تجلیل از مدال آوران بازی‌های آسیایی هانگژو که عصر امروز- دوشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۲- با حضور ورزشکاران و جمعی از مدیران شهری و ورزشی برگزار شد، اظهار کرد: باید از مدیران حوزه مدیریت شهری و شهردار تهران و اعضای شورای شهر که در قالب یک تفاهم نامه، حمایت های ویژه ای از ورزش و کمیته ملی المپیک داشتند، تشکر کنم.

وی افزود: معمولا مدیریت شهری در دنیا میزبان بازی‌های آسیایی و المپیک است و در افتتاحیه و اختتامیه مسابقات هانگژو مشاهده کردیم که میزبانان واقعی شهرداران بودند و عمده بار روی دوش مدیریت شهری و شهرداری ها بود ، حتی پرچم بازی‌های آسیایی را شهردار شهر هانگژو تقدیم شهردار ناگویای ژاپن برای دوره آینده این مسابقات کرد.

هاشمی با تاکید بر اینکه ارتباطات مدیریت شهری در کشور با فدراسیون های ورزشی در حوزه استعدادیابی می تواند اتفاقات بزرگی را رقم بزند، ادامه داد: کسب موفقیت در میادین بین المللی نشان از تلاش کشور و فدراسیون ها، ورزشکارها و ادارات کل استان‌ها است و خروجی و اعزام آنها توسط کمیته ملی المپیک صورت می گیرد.

دبیرکل کمیته ملی المپیک اضافه کرد: می توانیم از سوی شهرداران و استانداران این مراسمات تقدیر را در سایر شهرهای کشور داشته باشیم کما اینکه در بحث اقدامات توسعه‌ای نیز، شهرداری تهران الگوی سایر شهرداری های کشور است. برای این مسابقات شاهد بودیم که بسیاری از عزیران در شهرداری و شورای شهر تهران بیشتر از خود ما پیگیر بازی‌های آسیایی بودند.

وی عنوان کرد: در حوزه بانوان،  خانم‌های ما در شرایط نابرابر بهترین نتایج را کسب کردند، برخی از کشورها ۹۰۰، ۸۰۰، ۶۰۰ و ۵۰۰ نفر شرکت کننده داشتند و ما فقط با ۲۸۶ ورزشکار که حدود ۹۰‌ نفرشان خانم بودند شرکت کردیم و اولین مدال آور و آخرین مدال آوران ما از بانوان بودند.

هاشمی گفت: ورزشکاران ما در ۵ رشته تاریخ‌سازی کردند، حتی در کیفی سازی تیمی قرار نبود ورزشکاران این رشته ها در مسابقات شرکت کنند اما با حمایت های لازم توانستیم این ورزشکاران را اعزام کنیم و در هر ۵ رشته تاریخ سازی کردند ، رشته شطرنج طلا کسب کرد و برای تنیس روی میز، ۱۳۰ میلیون نفر شهروند چینی برای این موفقیت کامنت گذاشتند و در ژیمناستیک کسی فکر نمی کرد موفقیت کسب کنیم و اسکیت برای اولین بار مدال آوری کردیم و همچینین در رشته دوچرخه سواری کوهستان کسب مدال داشتیم.

انتهای پیام/

۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۱
کد خبر: 44875

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 10 =