نام‌گذاری پاتوق محله مینابی منطقه ۱۵ به نام شهیدان محمدی مزرعه شاهی

پاتوق محله مینابی در این منطقه ولایی به نام شهیدان امیرخسرو و حمید محمدی مزرعه شاهی نامگذاری شد تا یاد و خاطره ایثارگرانی که برای این کشور و ملت از خود گذشتگی کردند، ماندگار شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، در این راستا پاتوق محله مینابی به نام شهیدان امیرخسرو و حمید محمدی مزرعه شاهی نامگذاری شد. این اقدام با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام و حفظ نام شهدا در بین مردم و به ویژه نسل جوان است تا با مجاهدت و ایثارگری شهیدان آشنا شوند و چراغ پر فروغ شهدا روز به روز روشن‌تر شود.

این هشتمین نامگذاری است که  در سال ۱۴۰۲ به نام شهدای معظم و گرانقدر میهن اسلامی در این منطقه انجام شده است و با این نام‌گذاری، تعداد کل معابر نامگذاری شده منطقه ۱۵ به نام شهدا و اسامی ارزشی به ۱۴۰۵ معبر می‌رسد.

مراسم رونمایی از تابلوی شهیدان امیرخسرو و حمید محمدی مزرعه شاهی با حضور خانواده معظم شهید، رئیس اداره ایثارگر منطقه، شهردار ناحیه یک و معتمدین محل برگزار شد. شهید امیرخسرو محمدی مزرعه شاهی پاسدار هشت سال دفاع مقدس در عملیات والفجر ۴ و شهید حمید محمدی مزرعه شاهی بسیجی دفاع مقدس در عملیات نصر یک به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

انتهای پیام/

۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۳
کد خبر: 45636

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 16 =