شهرداری منطقه ۱۶ با تبدیل یک قالیشویی به بوستان موجبات رضایت شهروندان را فراهم کرد

رئیس کمیته بودجه شورای اسلامی شهر تهران گفت: تبدیل یک قالیشویی به بوستان در منطقه ۱۶ موجب رضایت و خشنودی اهالی محله جوادیه شد.

به گزارش خبرنگار شهر، میثم مظفر در یکصد و نود و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه یکی از اقدامات تحولی منطقه ۱۶ شهرداری تهران تبدیل یک قالیشویی به بوستان بود، اظهار کرد: این اقدام رضایت قابل توجهی برای اهالی محله جوادیه داشت؛ چراکه این قالیشویی حصاری در محله بود و البته سرانه فضای سبز نیز کافی نبود که با اقدام خوب شهرداری اتفاق مثبتی رخ داد.

وی با اشاره به تعریف پروژه عظیم پارکینگ زیرسطحی در جوار بوستان، یادآور شد: گودبرداری در این پروژه صورت گرفت اما با توجه به واگذاری پروژه از سازمان عمران به سازمان حمل و نقل و ترافیک، گود رها شده و وضعیت نامناسبی دارد به طوری که هم اکنون در وضعیت قرمز قرار گرفته است.

مظفر با بیان اینکه فضای ورزشی نیز قرار بود در جوار بوستان روی پارکینگ با اعتبار دو میلیارد تومان احداث شود، تصریح کرد: با توجه به عدم اجرای پارکینگ، این پروژه نیز اجرا نشده و در وضعیت قرمز است.

وی افزود: احداث زورخانه محله نازی آباد منطقه ۱۶ نیز افتتاح نشده و در وضعیت قرمز است. انتظار داریم شهرداری منطقه ۱۶ و سازمان حمل و نقل و ترافیک نسبت به حل مشکلات این پروژه ها اقدام کنند.

انتهای پیام/

۷ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۰
کد خبر: 45881

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 7 =