پل R۱۲ در منطقه ۲۲ به زودی افتتاح خواهد شد

سرپرست سازمان مهندسی و عمران شهر تهران گفت: در منطقه ۲۲ پل R۱۲ آماده افتتاح است و به زودی با حضور شهردار تهران به بهره‌برداری خواهد رسید.

مهدی صداقتی، سرپرست سازمان مهندسی و عمران شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهر پیرامون افتتاح پروژه‌های عمرانی تا پایان سال ۱۴۰۲، گفت: مقرر شد تا در سال جاری ۱۸ پروژه عمرانی تقدیم شهروندان بشود که از این آمار تاکنون ۳ پروژه از جمله زیرگذر کوهک (که ۱۸ آذر با حضور شهردار تهران افتتاح شد) به بهره برداری رسیده است.

وی در ادامه به معرفی پروژه‌های باقی مانده پرداخت و اظهار کرد: در منطقه یک پروژه پل B۹ حدود یک ماه آینده و در منطقه ۲ پل همت-چمران تا دو ماه دیگر به بهره برداری می‌رسند، در منطقه ۱۷ نیز پلی در اتصال این منطقه با منطقه ۱۸ (خیابان متین و خیابان فرخنده) آماده افتتاح است که درصدد هماهنگی با شهردار تهران جهت بهره‌برداری از آن هستیم. 

صداقتی با بیان اینکه در منطقه ۵ پل راستگرد ستاری-لشگری در حال افتتاح است، خاطرنشان کرد: در منطقه ۲۱ رمپ آزادگان-لشگری در حال بررسی نهایی و در منطقه ۲۲ پل R۱۲ آماده افتتاح است و به زودی با حضور شهردار تهران به بهره‌برداری خواهد رسید.

سرپرست سازمان مهندسی و عمران شهر تهران عنوان کرد: در منطقه ۱۳ پل راستگرد رسالت-یاسینی و در منطقه ۱۶ دو مرحله از پروژه نواب-تندگویان تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد. 

وی در پایان گفت: در منطقه ۴ پل باقری-زین الدین را تا آخر سال افتتاح خواهیم کرد و مجموعا با ۳ پروژه‌ای که تاکنون افتتاح شده به وعده خود در رابطه با بهره‌برداری از ۱۸ پروژه عمرانی در سال ۱۴۰۲ عمل خواهیم کرد. 

انتهای پیام/

۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۰
کد خبر: 46465

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 3 =