راه‌اندازی دو چایخانه حضرت زهرا (س) و حضرت رضا (ع) در منطقه ۱۵

سرپرست معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۵ از راه اندازی دو چایخانه حضرت زهرا (س) و حضرت رضا (ع) همزمان با فرارسیدن ایام فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در دو محله افسریه و والفجر خبر داد و گفت: در این چایخانه‌ها ضمن پذیرایی از شهروندان عزادار، خدمات فرهنگی نیز ارائه می شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵؛ مهدی مالمیر سرپرست معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ضمن تسلیت فرارسیدن ایام فاطمیه گفت: چایخانه حضرت زهرا (س) با مشارکت گروه های جهادی موکب آقا امام حسن مجتبی (ع) در محله افسریه ( ۱۵ متری چهارم تقاطع خیابان رحیمی) و چایخانه حضرت رضا (ع) با مشارکت کانون فرهنگی تبلیغی گوهرشاد در مزار شهدای گمنام بوستان والفجر با طرح خیمه مصوب معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران برپا است.

سرپرست معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۵ در تشریح فعالیت این دو چایخانه اضافه کرد: این چایخانه ها از تاریخ ۲۰ آذر ماه تا شام شهادت حضرت زهرا (س) با محتوای فرهنگی نظیر مراسم مذهبی، مرثیه سرایی و دمام زنی و همچنین توزیع اقلام فرهنگی و پذیرایی شامل چای، دمنوش و توزیع غذا؛ پذیرای شهروندان باب الرضای تهران است.

گفتنی است؛ پیش بینی های لازم به منظور توزیع و پخش بیش از ۷۰۰۰ پرس غذای گرم شامل آش و عدسی و ... بین شهروندان در هر یک از این چایخانه ها انجام شده است.

انتهای پیام/

۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۵
کد خبر: 46751

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 6 =