اجرای فاز دوم عملیات تعویض، بهسازی و نوسازی چمن‌های مصنوعی منطقه ۱۵

سرپرست معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۵ از پیشرفت ۸۰ درصدی فاز دوم عملیات تعویض، بهسازی و نوسازی زمین‌های چمن‌ مصنوعی این منطقه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل ازروابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، مهدی مالمیر اظهار کرد: ۵ هزار و ۹۸۰ متر مربع چمن مصنوعی در راستای تجهیز، توسعه، نوسازی و نگهداشت اماکن مختلف ورزشی باب الرضای تهران و با هدف بالابردن کیفیت سرانه های ورزشی و خدمات رسانی هر چه بهتر به شهروندان باب الرضای تهران، تهیه و در حال نصب می باشد.

به گفته وی؛ در نخستین گام و در راستای تحقق بخشیدن به نظرات و آرای ثبت شده عموم شهروندان در طرح من شهردارم یک و به سرانجام رساندن درخواست های مردمی در قالب پروژه های کوچک مقیاس توسعه محله ای، در قدم اول چمن های مستعمل زمین های چمن مد نظر جمع آوری و تاکنون زمین های چمن شهدای گمنام، امام علی (ع)، شهید فلاح پیشه، شهید عزیزی به طور کامل تعویض شده، زمین چمن مصنوعی فجر در محله شوش، نیز تا چند روز آینده به اتمام رسیده و آماده استفاده شهروندان خواهد بود.

مالمیر در ادامه به تعویض، بهسازی و نوسازی زمین های چمن زنبق، گلچین، در ایام پیش رو اشاره کرد و گفت: با نوسازی اماکن و فضاهای ورزشی، ضمن بالا بردن سطح کیفی سرانه های ورزشی، شور و نشاط در شهروندان جنوب شرق تهران، ارتقاء خواهد یافت.

انتهای پیام/

۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۳
کد خبر: 46864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 7 =