انعقاد تفاهم‌نامه با هلال احمر گام موثری در جهت آموزش شهروندان است

رئیس کمیته گردشگری شورای اسلامی شهر تهران گفت: تقاضا داریم معاون منابع انسانی شهرداری تهران درخصوص جلسه با سازمان امور اداری و استخدامی اطلاع‌رسانی کند تا کارکنان بدانند باید چه موضوعی را مطالبه کنند.

به گزارش خبرنگار شهر، سید احمد علوی در دویست و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران ضمن گرامیداشت یاد شهید سید رضی موسوی، اظهار کرد: امیدواریم خون های به ناحق ریخته شده باعث پایان رژیم منحوس صهیونیست شود.

وی با تقدیر از رئیس شورا، رئیس کمیته ایمنی و شهرداری تهران برای انعقاد تفاهم نامه با هلال احمر جهت آموزش همگانی در حوزه ایمنی، تصریح کرد: بنده در جلسه قبل درخصوص پیشگیری از سوانح سوختگی اعلام کردم که اصلی ترین موضوعی که پس از کرونا از آن غافل هستیم، آموزش است که خوشبختانه گام خوبی در این راستا برداشته شد.

علوی در بخش دیگری از گفته هایش با بیان اینکه پرسنل هر سازمانی سرمایه آن محسوب می شود، خاطرنشان کرد: اصلی ترین سرمایه پرسنل هستند نه دارایی های مالی؛ اگر روزی حال این سرمایه خوب نباشد مدیران آن سازمان باید برای آن چاره اندیشی کنند.

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر اینکه کارکنان شهرداری تحت فشار هستند، گفت: با تمام تلاش هایی که صورت می گیرد، این فشار وجود دارد. معیشت پرسنل شهرداری تهران خوب نیست و ممکن است در عملکرد آنها اثرگذار باشد.

وی ادامه داد: در خصوص ترمیم حقوق، همکاران ما در شهرداری مواردی را مطرح کردند و به نظر می رسد ترمیم حقوق به شکلی که مد نظر بود انجام نشود. تقاضا داریم معاون منابع انسانی در خصوص جلسه با سازمان امور اداری و استخدامی حتما اطلاع رسانی کنند و پرسنل بدانند باید چه موضوعی را مطالبه کنند.

انتهای پیام/

۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۷
کد خبر: 47176

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 2 =