برنامه شهرداری تهران برای جمع‌آوری مافیای پسماند

شهردار پایتخت گفت: پل حافظ از منظر مستحکم‌سازی مورد بررسی قرار گرفته تا بر این اساس یا حفظ شده و استحکام آن مورد بازبینی قرار بگیرد و یا جمع‌آوری شود.

به گزارش خبرنگار شهر، علیرضا زاکانی در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران درخصوص مدیریت پسماند در پایتخت، اظهار کرد: مسئولیت جمع‌آوری زباله از منازل تا محل امحاء برعهده یک نفر است.



وی در پاسخ به این پرسش که "آیا مافیایی در حوزه پسماند وجود دارد؟" یادآور شد: حتماً مافیا وجود دارد اما شهرداری از دی‌ماه تغییر وضعیت قراردادهای حوزه پسماند را آغاز کرده تا به دنبال آن زیرساخت‌های ایجاد مفسده از بین برود. یکی دیگر از مسائل حوزه پسماند نیز خریداران ضایعات هستند که باید مورد توجه قرار بگیرند.

وی در رابطه با تصمیم‌گیری مدیریت شهری برای پل حافظ نیز خاطرنشان کرد: این پل به واسطه شرایط مستحکم‌سازی مورد بررسی قرار گرفته تا بر این اساس یا پل حافظ حفظ شده و استحکام آن مورد بازبینی قرار بگیرد و یا پل جمع‌آوری شود.



زاکانی ادامه داد: طرح جایگزین جمع‌آوری پل حافظ در حال رصد است، اما نتیجه آن هنوز اعلام نشده و پس از نهایی شدن، تصمیمات اعلام خواهد شد. اگر بنابر جمع‌آوری باشد، تعطیلات نوروز بهترین فرصت خواهد بود.

انتهای پیام/

۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۸
کد خبر: 47244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 7 =