حضور مدیران شهری در محلات و مساجد برای احیای حقوق شهروندی

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت:اداره کل آموزش شهروندی شهرداری و کمیته نظارت و حقوقی شورای شهر جلسات مکرری را در راستای حقوق شهروندی برگزار کرده و در محلات و مساجد نیز برای احیای حقوق عامه حضور یافته‌اند.

به گزارش خبرنگار شهر، محمدامین توکلی زاده در اولین اجلاسیه «احیای حقوق عامه و حقوق شهروندی در نگاه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی)» با بیان اینکه مسیر خوبی در تعامل بین مدیریت شهری و دستگاه قضایی آغاز شده است، اظهار کرد: این تعاملات منشأ خیر و برکات برای شهروندان خواهد شد و کمک خواهد کرد که حال مردم شهر بهتر شود.

وی ضمن ابراز خرسندی از توجه به نگاه مقام معظم رهبری در احیای حقوق شهروندی، یادآور شد: اگر این مسیر و اندیشه را دنبال کنیم مستغنی خواهیم شد. هرجا نگاه مقام معظم رهبری وجود داشته، راهگشا بوده و موجبات رضایتمندی مردم نیز فراهم شده است.

توکلی زاده با بیان اینکه دریایی از اندیشه و حکمت از نظریات مقام معظم رهبری قابل استخراج است، تصریح کرد: یک نظام حاکمیتی را می توان بر اساس اندیشه مقام معظم رهبری در عرصه محیط زیست دنبال کرد. در حقوق شهروندی نیز آنچه که می تواند گره از کار مردم باز کند، با حجم قابل توجهی از راهکارهای گره گشای مقام معظم رهبری روبه رو هستیم.

وی همچنین خاطرنشان کرد: اداره کل آموزش شهروندی شهرداری و کمیته نظارت و حقوقی شورای شهر جلسات مکرری را برگزار کرده و در محلات و مساجد نیز برای احیای حقوق عامه و شهروندی حضور یافته اند.

انتهای پیام/

۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۰
کد خبر: 47996

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 0 =