افتتاح پروژه‌های فرهنگی-ورزشی منطقه ۴ تهران در دهه فجر/ زورخانه شهدای مبارک آباد شهریور ماه سال آینده آغاز به کار می‌کند

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران از افتتاح پروژه‌های فرهنگی-ورزشی منطقه ۴ پایتخت در دهه فجر خبر داد.

به گزارش شهر، علیرضا نادعلی سخنگوی شورای شهر تهران در رویداد «چهارشنبه‌های فرهنگی» به همراه علی اصغر کمالی زاده شهردار منطقه ۴ پایتخت از این منطقه بازدید کرد.

نادعلی در این رویداد ضمن غبار روبی از مقبره شهدای گمنام بوستان مجیدیه از یادمان شهدا بوستان مجیدیه بازدید کرد و گفت: یادمان شهدا در بوستان مجیدیه نقش بسیار مهمی در ایجاد یک فضای امن و زیست پذیر برای خانواده‌های ساکن در منطقه ۴ ایجاد کرده است.

وی افزود: یادمان شهدای بوستان مجیدیه سال گذشته به بهره برداری رسید و مبلغ اعتباری این پروژه ۲۰ میلیارد تومان بود که این یادمان با معماری ایرانی-اسلامی ساخته شد.

در ادامه سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران از پروژه زورخانه این منطقه بازدید کرد و گفت: این پروژه ورزشی با اعتبار ۱۴ میلیارد تومان در دست ساخت است و نقش موثری در زمینه ارتقا سرانه ورزشی در منطقه ۴ دارد؛ تلاش مدیریت شهری تهران این است که تا شهریور سال آینده افتتاح می شود.

در ادامه کمالی زاده شهردار منطقه ۴ تهران اظهار کرد: این پروژه از ۲ ماه پیش آغاز به کار کرده است  و امیدواریم تا پایان شهریور ماه سال آینده به بهره برداری می رسد.

نادعلی همچنین از مجموعه صدف در منطقه چهار تهران بازدید کرد و گفت: بیش از پنج سال است که مجموعه ورزشی صدف تعطیل است که با همکاری بخش خصوصی در دهه فجر امسال آغاز بهره برداری این مجموعه را شاهد خواهیم بود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران سپس از مجموعه ورزشی روباز شهدای حکیمیه در ضلع غربی بوستان ساحل محله حکیمیه بازدید کرد و خبر از شروع به کار این مجموعه از بهمن ماه امسال داد.

شهردار منطقه چهار نیز در جریان این بازدید گفت: این مجموعه ورزشی روباز شامل زمین چمن فوتبال، زمین والیبال، بسکتبال، زمین تنیس و زمین هندبال است که هزینه ای بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان را به همراه داشته و از پروژه های فرهنگی ورزشی سال ۱۴۰۲ بوده که در دهه فجر امسال رونمایی می شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران از پروژه استخر گلشن در منطقه چهار سپس از مجموعه کوثر در منطقه ۴ تهران و سپس از پروژه شهردخت بازدید کرد و گفت:  این پروژه در گذشته تعریف شده بوده اما متاسفانه مدیریت شهری در دوره قبل این مجموعه را نساخت اما شهرداری منطقه ۴ تهران با برنامه و هدف افزایش سرانه فضای فرهنگی در منطقه تلاش می کند این مجموعه را تا پایان دوره ششم تکمیل کند.

نادعلی در ادامه از پروژه ساخت سالن ورزشی کشتی در بوستان الغدیر بازدید کرد و در جریان پیشرفت این پروژه قرار گرفت.

انتهای پیام/

۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۶
کد خبر: 48272

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 12 =