آغاز ساخت محله الگو ۱۲هکتاری در جنوب غرب پایتخت + تشریح ویژگی‌ها

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران از توجه به تکنولوژی‌های نوین در ساخت محلات الگو خبر داد.

مهدی هدایت، مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهر پیرامون آخرین وضعیت ساخت محلات الگو اظهار کرد: در این دوره مدیریت شهری به موضوع ساخت محلات الگو ورود کرده ایم. تولید مسکن ما عموما در غالب محلات الگو است تا خدمات را در کنار مسکن تامین کنیم.

وی افزود: در ساخت محلات الگو به تکنولوژی های نوین، سرعت ساخت، معماری سبز، استفاده از پساب فاضلاب، انرژی های نو، پنل های خورشیدی، موضوع بالکن و حیاط ۲۰ تا ۲۵ متری توجه شده است تا کیفیت زندگی در محلات الگو افزایش پیدا کند.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران با بیان اینکه نگاه ویژه‌ای  به موضوع مسجد محوری در محلات الگو شده است تا محلات الگو مسجدمحور باشند، گفت: هدف ما این است که نظام محله محوری را در پروژه ها پیش ببریم. ساخت یکی از محلات الگو در منطقه ۱۹ در مقیاس ۱۲ هکتار شروع شده است. ساخت  چند محله نیز بزودی آغاز می‌شود.

مهدی هدایت با اشاره به اینکه محله نفرآباد یکی از کاملترین پروژه‌های بازآفرینی در کشور است که در ابعاد مختلف، بازآفرینی در آن صورت می‌گیرد، تصریح کرد: در محله نفرآباد هم مسکن الگو می‌سازیم و هم خدمات در حال افزایش است. دولت را هم پای کار آورده ایم تا بخشی از خدمات که در تکلیف قانونی دولت قرار دارد، انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: گروه های موثری که از نفرآباد رفته بودند، بازگشته اند و درحال سرمایه گذاری هستند. نفرآباد به شکل درستی  بازآفرینی خواهد شد.

انتهای پیام/

۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۷
کد خبر: 48297

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =