تحقق بودجه ۱۶۹ همتی شهرداری در سال آینده دور از ذهن نیست

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: با توجه به روندی که شاهد هستیم تحقق بودجه ۱۶۹.۸ همتی دور از ذهن نیست اما باید به دقت در کمیسیون تخصصی مورد بررسی قرار بگیرد و بودجه در تمام سرفصل‌ها با کارشناسی مشخص شود.

علیرضا نادعلی در گفت‌وگو با خبرنگار شهر، با اشاره به روند صعودی تحقق بودجه شهرداری تهران طی ۲ سال اخیر، اظهار کرد: از سال ۱۴۰۱ که مشخص شد شهرداری تهران در کسب درآمد و تحقق بودجه چه میزان با دوره قبلی فاصله دارد، می‌توانستیم پیش‌بینی کنیم که تحقق بودجه در سال ۱۴۰۲ روند صعودی داشته باشد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه براساس بررسی‌هایی که صورت گرفته جذب اعتبار خوبی در مناطق و سازمان‌ها انجام شده است، خاطرنشان کرد: آنچه در سال جاری محقق شد، بیش از رقم مصوب شورا بوده است.

وی ضمن ابراز امیدواری به اینکه هزینه‌کرد بودجه با دقت پیگیری شود، تصریح کرد: به نظر می‌رسد در سال آینده نیز روند تحقق بودجه شیب صعودی داشته باشد اما آنچه اهمیت دارد این است که توسعه حمل و نقل و آنچه برای کاهش آسیب‌های اجتماعی و دیگر اولویت‌ها پیش‌بینی کرده‌ایم، محقق شود و شورا در برنامه و بودجه و شهرداری در اجرا تناسب و عدالت را دنبال کند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران درخصوص بودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری تهران نیز گفت: با توجه به روندی که شاهد هستیم تحقق بودجه ۱۶۹.۸ همتی دور از ذهن نیست اما باید به دقت در کمیسیون تخصصی مورد بررسی قرار بگیرد و بودجه در تمام سرفصل‌ها با کارشناسی مشخص شود.

انتهای پیام/

۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۷
کد خبر: 48498

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =